A Matáv ügyfélszolgálatát kifogásolja az OFE
MTI Sajtóadatbank, 1999. június 2. 11:23
Budapest, 1999. május 27. (MTI) - A Matáv Rt. új ügyfélszolgálati rendszerét és szolgáltatásait több szemponból is kifogásolta az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület küldöttgyűlése - tájékoztatta az MTI-t Újlaki-Vátz László, a szervezet sajtófőnöke csütörtökön.
Kapcsolódó cikkek
- A DT és a Matáv felminősítésével tetőzött a szektor adósminőségi javulása
- Új piacon hódítanak a média és a távközlés vezető cégei
- A Matáv bemutatta a "jövő hálózatát"
- Díjkörzeten belüli költözés esetén megtartható a Matáv-telefonszám
- Partneri szerződést kötött a D-Link és a Matáv
- Az Elektronikus Hírközlési Törvénytől igazi versenyt vár az Elender-főnök
- EHT: aggódó Matáv
- A GVH megszüntette az eljárást a Matáv ellen
- Új összekapcsolási szerződést kötött az eTel Magyarország és a Matáv
- A szolgáltatók szerint továbbra sincs igazi verseny a távközlésben