Allied Telesyn: új partnerportál
A portál jelenleg korlátlan elérést biztosít a minősített partnerek számára a termékadatokhoz, az alkalmazásinformációkhoz, kereskedelmi akciókhoz és a műszaki leírásokhoz éppúgy, mint az esettanulmányokhoz és más megoldásokról szóló anyagokhoz, melyek segítenek a megfelelő konfiguráció és termékcsalád kiválasztásában.
"Úgy érezzük, hogy ez az eszköz alapvető segítség lehet a kommunikáció egyszerűsítésében, és segíteni fogja a termékre összpontosító kereskedésről a rendszerorientáltabb megközelítésre történő átállást" - mondta Piero Bottini, az Allied Telesyn International európai és latin-amerikai marketing-elnökhelyettese. "Végeredményben jobb megoldásokat tudunk adni vevőinknek, és a vásárlások előtti, illetve utáni szolgáltatás bővülni fog."
A partnerek kereskedelmi aktivitásának teljes körű támogatása és könnyebbé tétele érdekében a forgalomnövekedési és az összehasonlító táblázatok hamarosan rendelkezésre állnak a weben. Ezek az eszközök az Allied Telesyn partnereit az ügyfelek egyedi igényeinek megfelelő, leghatékonyabb, időálló hálózati megoldások kialakításában segítik. Ezek a táblázatok szintén segíthetik a partnereket az ügyfelek hálózatának korszerűsítésekor, vagy a versenytársak termékeivel való összehasonlítások esetén. A portál egy interneten elérhető összeállítási szolgáltatást is fog tartalmazni, ami a partnereket az ügyfél számára jelenleg és a jövőben leginkább megfelelő megoldás megtervezésében segíti.
A partnerek az Allied Telesyn közösségét a lehető legegyszerűbben érhetik el. Csak be kell írni a http://www.alliedtelesyn.com/partners címet, és ki kell tölteni a regisztrációs űrlapot. Az egyes partnerek igényeinek megfelelő gyakorlásra is van lehetőség, és a helyi ATI kereskedők további segítséget is tudnak adni a kezdő felhasználóknak.
Kapcsolódó cikkek
- Erősödnek a cseh internetes hírportálok
- Handabandázik a T-Online
- Megújult a Nemzeti Hírközlési Hatóság TANTUSZ portálja
- Mobil Portál Csoport: új arculat, hét portál
- Telesyn helyett Telesis: Az anyavállalat nevén fut tovább az európai cég
- ATI: robbanásszerűen nő a Triple Play piaca
- Mintegy 30 százalékkal nőtt tavaly a három legnagyobb cseh internetes hírportál bevétele
- Megújult a Yahoo portálja
- Magyar portálszoftver a régióban
- Digital Life: 40 millió forint befektetés az internetbe