17 és fél millió banner támogatta a most véget ért WEBMANIA2-őt
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. július 16. 17:03
Véget ért a webmania.hu színeiben megrendezett nagyszabású, 6 hetes online nyereményjáték. Az oldal üzemeltetője, a Hírek Kft., a tavalyi nagysikerű Webmania nyereményjáték után idén is intenzív kampányt szervezett a Webmania2 kommunikálásra.
Saját oldalak és célcsoport-specifikus megállapodások révén 17 és fél millió banner-megjelenés(!) támogatta az akciót. A weboldalakon és elektronikus levelekben elhelyezett hirdetésekre 208 ezren kattintottak rá, és 15 ezren regisztráltak az értékes tárgynyereményekért. A résztvevők között július 12-én sorsolták ki a Portocom Rt., Verlag Dashöfer Szakkiadó Kft. & T. Bt., Intercom Rt., United Média Kft. és a Sigmoid Kft. ajándékait.
Kapcsolódó cikkek
- Disney "Karib-tenger kalózai" online játék
- Játék - Tőzsdézz okosan!
- Tíz napig ingyen tesztelhető az Xbox Live Gold
- Egy hétig ingyenes lesz az Xbox Live Gold
- Játszva tanulni: "Pro Libertate!" stratégiai játék
- Mintegy ezer játék tölthető majd le a Nintendo online-ról
- Online szolgáltatást tervez a Sony a PS 3-hoz
- Aki rossz lóra tesz, az is nyer?
- Nagy mennyiségű film, játék, zene lesz letölthető a Bertelsmann új platformján
- Virtuális tőzsdejáték és "brókeroktatási" portál