Romlik a terméktámogatási szolgáltatások minősége
Brooks Gray, a Technology Business Research elemzője úgy véli, hogy a számítógépgyártók esetében az elmúlt időkben végrehajtott megszorító intézkedések egyik negatív hatása, hogy a felhasználók egyre elégedetlenebbek a gyártók által nyújtott terméktámogatási szolgáltatásokkal. Gray felhívja a figyelmet arra, hogy a számítógépgyártó cégek az általános gazdasági lassulás negatív hatásai miatt minden fronton jelentős munkaerő leépítéseket hajtottak végre, azonban a különböző szolgáltatásokat igénybe venni kívánó felhasználók száma korántsem csökkent, ez pedig a szolgáltatások minőségének romlásához vezetett. A gyártók egyébként nem igazán értenek egyet a szakértői véleményekkel, és határozottan állítják, hogy terméktámogatási szolgáltatásaik folyamatosan egyre jobb minőségben állnak a felhasználók rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkek
- Regionális központot nyit Debrecenben a BT
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- Elektronika - a japán cégek szépen növelték profitjukat
- Motorola - az idén kissé nőhet mobiltelefon piac
- A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
- Nagyszabású elbocsátások brit távközlési szolgáltatóknál
- Az Adobe előrejelzése és az újra emelkedő olajár nyomasztja a Wall Streetet
- A France Télélecom forgalmi figyelmeztetése megrázta a piacokat
- A Samsung a nyuget-európai mobilpiac élére tör
- Az S&P negatívra rontotta a British Telecom kilátását