Sikeres nyár a CV Online-nál
A nyári sikerekhez a cég május végén indított Frissdiplomás Program 2002" elnevezésű kampánya is hozzájárult. A "Fogd ki a nagy halat!" szlogent viselő program - utalva arra, hogy a frissdiplomások többsége a vezető cégek állásajánlataiban látja a kiugrási lehetőséget -, kiváló fórumot biztosít ahhoz, hogy a fiatal diplomások és vezető, elismert cégek egymásra találhassanak. A program iránt óriási volt az érdeklődés: az első héten a szokásosnál négyszer több új önéletrajz került be az adatbázisba.
A CVO Group csoportszinten több mint 280.000, Magyarországon több, mint 40.000 regisztrált felhasználót szolgál ki, akik havonta több mint 7 millió oldalt töltenek le a cég szervereiről. Ügyfelei között egyaránt megtalálhatóak multinacionális cégek, mint például a Philips, az IBM vagy a Citibank, illetve nagy helyi vállalatok, mint például Magyarországon a Matáv, vagy a Synergon - olvasható a cég sajtóközleményében.
Kapcsolódó cikkek
- Új szolgáltatások HR szakembereknek és álláskeresőknek
- 118 millió forint veszteséggel zárt a Bookline.hu
- Kiemelkedő évet zárt a Vatera.hu Kft.
- Immola az Index.hu Ingatlan mellékletének adatbázis-szolgáltató partnere
- A Sanoma üzemelteti tovább a PDAMánia internetes oldalait
- A YouTube megvételéről tárgyal a Google
- Folyamatos bővítések és újra meghívóküldés az iWiW-en
- Bővülő portfolió, új lehetőségek és szolgáltatások a T-Online-nál
- Több, mint 1 milliárd Ft az első három hónapban a Vaterán
- Háborgás az iWiW-közösségben