Az EMI Group megnyitja kapuit a világháló felé
"A mi stratégiánk mindig az volt, hogy úgy tegyük elérhetővé a zenéket a vásárlók számára, ahogy azt ők szeretnék" - mondta Jay Samit, az EMI új médiarészlegének alelnöke. "Ez a lépés egy mérföldkőnek számít a társaság történelmében" - tette hozzá.
Egyes szakértők szerint a lemezkiadók ez idáig olyan, mindennemű következetességet nélkülöző feltételekkel tették csak lehetővé zenéik online forgalmazását az internetes társaságok számára, amelyek gyakorlatilag már eleve lehetetlenné tették azok sikerét.
Az EMI szerint az új licencfeltételek a társaság jelenlegi online partnereire, az Alliance Entertainmentre, az Ecastra, a Full Audióra, a Liquid Audióra, a Listen.com-ra, a MusicNetre, a Pressplayre, a Roxióra és a Streamwavesre is érvényesek lesznek. A társaságok december 1-jétől kezdhetik meg a zenék forgalmazását az új feltételek mellett.
Az EMI új feltételei szerint a felhasználók a zeneszolgáltatásokon keresztül letöltött zeneszámokat legfeljebb háromszor írhatják fel audió CD-re, viszont akármennyiszer felmásolhatják a különféle hordozható lejátszókra. Az egyes szolgáltatók árai változóak lesznek, és elsősorban attól függnek majd, hogy lehetővé teszik-e a számok CD-re írását.
Kapcsolódó cikkek
- T-Mobile a Balaton Soundon
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel
- Közel megduplázódtak a digitális zeneeladások
- Bezárt az allofmp3.com
- Adásszünettel a zenéért
- Flash alapú Zune Wi-Fivel?
- Mobiltelefonos zeneletöltő szolgáltatás indul Európában
- Csöppnyi digitális mikrofon a jobb hangminőségért
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra