Új oldal a Hírek Média Kft. autós portfóliójában
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2003. február 14. 09:05
Az Autós Egyperces e-magazin után egy új oldallal, a januárban indult www.automonitor.hu -val bővült a Hírek Média Kft. autós kommunikációs felületeinek palettája.
A felhasználói regisztrációt egy 2003. június végéig tartó nyereményjáték támogatja, melynek győztese egy 100.000 Ft értékű MOL vásárlási utalvánnyal lehet gazdagabb. A regisztrált felhasználók által igénybe vehető Automonitor Direct szolgáltatásának segítségével az érdeklődők emailben kapnak értesítést a kívánt paramétereknek megfelelő legfrissebb hirdetésekről.
A használt autót keresők az Automonitoron, illetve annak hírlevelében a hagyományos offline megoldásokkal összehasonlítva hatékonyabban, kevesebb időráfordítással találhatnak rá igényeiknek megfelelő hirdetésekre. A látogatók a beépített kereső segítségével már most több mint 5500 hirdetés között kereshetnek, melyeket a Hírek Kft. a keresést megkönnyítendő egy helyre gyűjtött össze partnereinek oldalairól. A keresőben a márkán és típuson túl az ár, gyártási év, extrák és még sok más paraméter is meghatározható. A szolgáltatás ingyenes.
Kapcsolódó cikkek
- Megújult a Prim.hu hírlevél!
- Kínai rakétahordozó tengeralattjáró a Google Earth-ön
- Új szolgáltatások HR szakembereknek és álláskeresőknek
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel
- Nokia: mobil kényelem autóban és azon kívül
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Google: A Blogger elérhető már magyarul is!
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért
- Premierfilmek kölcsönzését tervezi az Apple az iTunes-on
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja