A British Airways SMS-kampányt indított
Kollár Csaba, 2003. március 7. 16:33
A British Airways útjára indította az első SMS kampányát, a heti Six Nations Rugby Championships-vel közösen. Az akcióval lehetőséget kíván adni a sportrajongóknak, hogy belépőjegyeket, repülőutat, vagy elszállásolást nyerjenek az októberi ausztráliai világbajnokság eseményeire.
A légi szolgáltató a Rugby World Cup 2003 hivatalos szállító partnere. A marketingkommunikációért felelős személyzet a Six Nations rögbimeccseken fog kiosztani olyan röplapokat, melyekkel arra ösztönzik a szurkolókat, hogy küldjenek egy SMS-t a British Airways-nek, ez ugyanis a feltétele a játékban való részvételnek.
A jelentkezők ezután kapnak egy válaszüzenetet, amelyben arra kérik őket, hogy regisztráltassák magukat a ba.com site-on, ezzel téve hivatalossá részvételüket. A szurkolókkal való jó kapcsolat ápolásának az érdekében havonta küldenek a számukra hírlevelet, e-mail-es ajánlatokat, valamint a BA kedvezményeiről szóló értesítéseket.
Kapcsolódó cikkek
- PlayStation 3 Európa: 170 eurót meghaladó ajándék a konzolhoz
- A Sony új PSP-t dob piacra
- Az egekbe szöktek a PS3-eladások az árcsökkenés hatására
- Augusztusban érkezik Európába az Xbox 360 Elite
- MIG-29-esek légi harca a hazai WCG-döntőn
- Mától olcsóbb a PlayStation 3
- Szerdán nyit az összezsugorított E3 videojáték-seregszemle
- Microsoft IT a 2008-as pekingi olimpián
- Szabad a mobilozás az európai légtérben
- Asus notesz Intel Core 2 Extreme CPU-val játékokhoz