A mail2web.com szponzorálja a Porschét az amerikai Le Mans versenysorozaton
A szponzorálási szerződés pénzügyi részleteit nem hozták nyilvánosságra.
A Porsche egy olyan sportágban szerepel kimagaslóan, amely gyorsaságot, jó teljesítményt és nagyfokú megbízhatóságot igényel - mondta Tony Yustein, a SoftCom Technology Consulting Inc. vezérigazgatója. - A mail2web.com-ot ugyanezek a jellegzetességek határozzák meg. Mindketten elkötelezetten támogatjuk a technológiai fejlődést, és mindig tökéletességre törekszünk.
A szerződés értelmében a mail2web.com és a Porsche közösen használja ki az adódó üzleti és technológiai lehetőségeket, például megvizsgálja és elemzi, hogy miképp alkalmazhatja a mail2web.com e-mail szolgáltatást az autók világában. Az is elképzelhető, hogy az együttműködést a világ más Porsche-1-es versenyeire is kiterjesztik. A két cég abban is megállapodott, hogy az ALMS futamok idején közös rendezvényeket szerveznek.
A mail2web.com nem számít újoncnak az autósport területén. 2002-ben szponzorálta például a 24 órás Le Mans-i versenyen a GT kategóriában győztes Porsche 911 GT3 RS-t, valamint az amerikai Le Mans-sorozathoz tartozó Mosport Grand Prix-t is - mondta Alwin Springer, a Porsche Motorsport North America Inc. elnöke. - Nagy várakozással tekintünk a mail2web.com-mal folytatandó idei együttműködés elé mind a versenypályán, mind a potenciális autóipari alkalmazások feltárása terén.
A mail2web.com ingyenes, webalapú email alkalmazás, amely kizárólag a Microsoft Windows platformján helyezhető el. Ha a felhasználó bepötyög egy már meglevő e-mail címet és egy jelszót, a világ bármely részéről fogadhat és bárhova küldhet e-maileket. A mail2web.com-ot bármilyen webes böngésző vagy olyan számítógép segítségével el lehet érni, amelyet egy PDA-val vagy egy webtelefonnal kötöttek össze.
Kapcsolódó cikkek
- T-Mobile a Balaton Soundon
- Microsoft IT a 2008-as pekingi olimpián
- Budapest lesz az év első élő, 'electronic beats' zenei programjának házigazdája
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- A Canon divattervezési kampányt indít
- Az Ügy: A Magyar Telekom a non-profit alapítványokért
- Jótékonysági kerekesszékes kosárlabda verseny
- Magzati szívmonitoring a Pannontól
- Internetet adományoz a Pannon 25 non-profit szervezetnek
- Az LG a Cannes-i Filmfesztivál hivatalos partnere