MCI-ra változtatja nevét a Worldcom
A tervezet benyújtása az eredménye annak a 100 napos munkának, amelyet Capellas és csapata 2003 januárjában, "100 napos tervként" hirdetett meg. Ezalatt a 100 nap alatt a cég számos új vállalatirányítási módszert vezetett be. Újraszervezték az igazgatótanácsot és új vezetői csapatot jelöltek ki.
Márciusban a vállalat az első nemzeti szinten tevékenykedő helyi vállalattá vált, kiterjesztve "Neighborhood" rendszerét, amely így már 48 szomszédos államban és Washington D.C.-ben is elérhető. Az MCI integrált hang-, adatszolgáltatás és internetvállalkozása, amely az MCI Advantage szolgáltatást értékesíti, megduplázta lefedettségét, és már 94 nagyvárosi körzetet szolgál ki saját tulajdonban álló szolgáltató létesítményekkel az Egyesült Államokban.
Az MCI új gazdasági igazgatója, Robert T. Blakely lett, aki korábban a Tenneco Inc. és a Lyondell Chemical vezérigazgató helyettese és gazdasági igazgatója volt.
A haladás előmozdításának érdekében a cég egy új vállalati lobogó (MCI) alatt egyesül. A vállalat nagykereskedelmi üzletágának elnevezése UUNET lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Távozik az AMD-től a volt ATI-vezér
- A HP alelnöke a legjobb átszervezési vezető
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- E-mail biztonsági céget vesz a Google
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
- Terjeszkedik a Nikon
- Több mint százezerrel bővült az RCS&RDS előfizetőinek száma
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Újabb művészi kapcsolószekrények Budapest utcáin
- A Verbatim felvásárolja a SmartDisket