Teljes körű rendszerfelügyelet az új Novell ZENworks csomaggal
A Novell ZENworks alapokra épülő új, teljes körű rendszerfelügyeleti megoldás olyan tanácsadó, bevezetési és támogatási szolgáltatásokat tartalmaz a Novell ZENworks termék mellett, melyek az informatikai folyamatok automatizálását és az eszközök optimális kihasználását teszik lehetővé a meglévő beruházások legjobb kiaknázásához. A megoldás gyors elemzést, a szoftverhasználat követését, valamint az operációs rendszer migrációját automatizáló fejlett képességeket tartalmaz. Emellett ez a megoldás menedzselhetővé teszi a fejlett informatikai szolgáltatásokat, például az egyre fajsúlyosabb mobil munkaerőhöz tartozó különböző eszközök és változó igények kielégítését. Emellett kihasználja a Novell IT-erőforrástervezési szakértelmét és használatmérési képességeit az ügyfelek informatikai erőforrásait meghatározó üzleti prioritások meghatározásához.
"Az irányelvalapú konfigurációmenedzsment - ami egyre terjed a mai informatikai környezetek különböző eszközein és platformjain - kulcsfontosságúvá válik azon vállalatok számára, amelyek rövid távú költségcsökkentési terveiket úgy szeretnék kivitelezni, hogy közben stratégiai alapot fektetnek le a jövő támogatási igényeihez. Az ilyen többplatformos konfigurációmenedzsment megoldások szállítói segítik az vállalatokat a rendelkezésükre álló erőforrások IT hatékonyságának kiaknázásában" - mondta Ronni Colville, a Gartner kutatási igazgatója.
A Novell ZENworks egyetlen integrált csomagban tartalmazza az asztali számítógépek, szerverek, kéziszámítógépek és adatok kezeléséhez szükséges komponenseket, továbbá az új verzióban a személyes adatok áthelyezését és webes felhasználói felületet. Az Novell ZENworks új szolgáltatásai:
- Személyes adatok áthelyezése a Miramar Systems szabadalmaztatott Desktop DNA terméke segítségével, ami a hatékony munka érdekében lehetővé teszi az ügyfelek számára a teljes asztali munkakörnyezet mozgatását és visszaállítását, beleértve a felhasználói könyvjelzőket, a személyes beállításokat és az alkalmazásbeállításokat is.
- Adatkezelés a Novell iFolder segítségével, ami automatikussá teszi felhasználói adatok kezelését és védelmét több eszköz és munkakörnyezet között.
- Webes felhasználói felület a Novell exteNd Director használatával, mely lehetővé teszi a felhasználók számára a szükséges erőforrások kiválasztását, és az emberi beavatkozás nélkül teszi elérhetővé azokat, emellett részletesen méri az alkalmazások és szolgáltatások egyének és csoportok általi használatát.
- Kibővített mobilfelügyelet, ami automatikus kizárási és önmegsemmisítési képességekkel rendelkezik, továbbá támogatja a RIM BlackBerry eszközöket is a Palm OS, Windows CE és Pocket PC eszközök mellett.
Kapcsolódó cikkek
- Több százezer diák, szülő és munkatárs biztonságos személyazonosság-kezelése egy Novell rendszerben
- Best of Interop díjat nyert a Novell ZENworks Linux Management
- A Capgemini is támogatja a Novell SUSE Linux megoldásait
- A Novell csatlakozott az EFF "szabadalomrobbantó" projektjéhez
- Honeywell-Novell személyazonosság-kezelési megoldás
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- A Postbank is a Novell megoldásait választotta
- Intelligens, automatizált nagyvállalati Linux-felügyelet
- Népszerűek a Novell többplatformos adatközpont-felügyeleti megoldásai