Mátrix játékszoftver: egy hét alatt 1 millió példány
A játékprogram egy hét alatt több mint 50 millió dolláros bevételt termelt a francia-amerikai játékkiadónak, amely a közelmúltban vette fel a nagy múltú Atari nevet az Infogrames helyett. A kedvező eladási eredmények következtében a társaság részvényárfolyama is jelentősen megemelkedett.
A kereskedők szerint megnyugtató, hogy az Enter the Matrix a meglehetősen kritikus bemutatók ellenére is jól fogy. Az elemzők szerint az Atarinak szüksége is van a játék erős kezdeti eladásaira, mivel hamarosan egy másik sikervárományos, a Tomb Raider 6 is megjelenik a boltokban.
"Jó eladási teljesítmény a csalódást keltő játékbemutatók, éles kritikák, és kedvezőtlen értékelések után, de semmi szenzációs" - mondta egy elemző az Enter the Matrix kezdeti eladásairól hozzátéve, hogy a játékprogramok eladásaik 25 - 30 százalékát általában már az első héten elérik.
Az elemzők szerint a játék eladásai kulcsfontosságúak az Atari jövőjét illetően, főként mivel a társaságnak jelentős hiteleket kell visszafizetnie az elkövetkező két évben.
Az Atari szerint az Enter the Matrix 1 milliós eladásainak 60 százalékát az amerikai, 40 százalékát pedig az európai piac tette ki. A társaság mintegy 4 millió darabot szállított a játékból a kereskedőknek, és az elemzők szerint a kiadónak mind a 4 milliót el is kell adnia ahhoz, hogy megtérüljön a játék kifejlesztési költsége.
A kedvezőtlen játékbemutatókról kérdezve az Atari szóvivőnője elmondta, hogy a társaság szerint az 1 milliós első heti eladás önmagáért beszél.
Kapcsolódó cikkek
- Az egekbe szöktek a PS3-eladások az árcsökkenés hatására
- Augusztusban érkezik Európába az Xbox 360 Elite
- MIG-29-esek légi harca a hazai WCG-döntőn
- Mától olcsóbb a PlayStation 3
- Szerdán nyit az összezsugorított E3 videojáték-seregszemle
- Asus notesz Intel Core 2 Extreme CPU-val játékokhoz
- A hazai cybervilág legszebb leányzói
- A játékok és a technológia
- Beteggé tesz a Wii
- Erőszakos videójátékban szerepel egy angliai katedrális
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.