A Telecom Italia szerzett bő 5 milliárd eurót
A "kivásárlók" 3 milliárd eurót fizetnek egy közel 62 százalékos részesedésért a Seat Pagine Gialle-ben, ígéretet tettek a fennmaradó rész megvételére és átvállaltak a Sárga Oldalak adósságából 708 millió eurót.
Korábban már más telefontársaságok is megváltak szakmai telefonkönyv-kiadási részlegüktől: az eddigi amerikai, brit, kanadai, norvég ügyletek összértékét a sajtó több mint 13 milliárd euróra becsüli. Legutóbb az amerikai Verizon vált meg hat európai szakmai telefonkönyves vállalkozásától, de ennek értékét nem hozták nyilvánosságra. A német Deutsche Telekom is készül "sárga oldalainak" értékesítésére, ugyancsak adósságcsökkentési céllal.
A mostani hír nem sokban befolyásolta a Telecom Italia részvényeinek árfolyamát a milánói tőzsdén: az fél százalékkal csökkent szerdán a kora délutáni órákig. A vevők állítólag olyan árat fizetnek a Sárga Oldalak részvényeiért, amennyit a Telecom Italia fizetett értük.
Kapcsolódó cikkek
- A Telecom Italia legújabb kérője a spanyol Telefónica
- Olasz bankok ellenajánlatra készülnek a Telecom Italia külföldi kézbe kerülésének megakadályozására
- Az olasz távközlőért többen készek harcolni
- Szemet vetett a Telecom Italiára a spanyol Telefónica
- Mobiltelefon felcsavarható kijelzővel
- Mobilszolgáltatók szövetkeznek a Google ellen
- Orosz kézbe kerülhet a Telecom Italia
- Lemondott a Telecom Italia elnöke
- Az olasz kormány elégedetlen a Telecom Italiával
- Félévi eredményei után irányt vált a Telecom Italia
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.