Ismét az Allianz Hungária lett "Az év internetes biztosítója"

forrás Prim Online, 2003. június 16. 17:53
[smallimage 1 left]„Az év internetes biztosítója" díjat 2002 után másodszor ítélte a zsűri az Allianz Hungária Biztosító Rt.-nek. A zsűri különdíjjal ismerte el a Generali-Providencia és az ÁB-Aegon biztosítók internetes munkáit.
Az Index.hu Rt., a Hewlett-Packard Magyarország Kft., és a Bankbiztosítási és Kockázatkezelési Szakoktató Intézet 2003-ban is megrendezte a biztosítók közti versenyt. A HP és az Index a hazai pénzintézetek internetes megoldásainak időről időre történő értékelésével hagyományt teremtett. Ennek keretében először 2001-ben került kiosztásra „Az év internetes bankja Magyarországon" cím és immár másodízben mérettetnek meg a biztosítótársasaságok is. „Az év internetes biztosítója Magyarországon" verseny megrendezésére először tavaly került sor, akkor a szervezők hagyományteremtő céllal hirdették meg a pályázatot: a gyorsan változó technikai megoldások és felhasználói igények miatt fontos volt az éves megmérettetés a biztosítói szakmában is.

„Az év internetes biztosítója" díjat 2002 után másodszor ítélte a zsűri az Allianz Hungária Biztosító Rt.-nek. Az Allianz piacvezető szerepét biztosítja átgondolt internetes stratégiája is, melyet az elektronikus piacokon érvényesít. A tavalyi pályázatot a szerződéskötés és az adminisztráció kiemelkedő internetes megoldásával nyerte meg az Allianz, míg az elért eredményt ebben az évben a szintén egyedülálló B2B kárrendezési rendszerével, a Crashperttel erősítette meg. Az Allianz hazai portálja az európai biztosítási piacokon vezető anyavállalat megoldását adaptálja Magyarországra. Ez az átgondolt és fejlett üzleti-informatikai megoldás sokban hozzájárul a hazai biztosítási szakma internetes kultúrájának fejlesztéséhez A zsűri különdíjjal ismerte el a Generali-Providencia és az ÁB-Aegon biztosítók internetes erőfeszítéseit.

A szervezők reményei szerint a pályázat továbbra is hozzájárul a biztosítási ügyeiket interneten intézők számának emelkedéséhez és az online biztosítási szolgáltatások színvonalának növekedéséhez, valamint „Az év internetes biztosítója Magyarországon" rendezvény „Az év internetes bankja Magyarországon" rendezvény mellett jövőre még nagyobb érdeklődésre tart számot.

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Battery Monitor 10.4

A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.

2024. november 21. 17:09

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 16:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01