Sebességet vált az Intel a Ciscóval
Az Intel Broadband Access Operation (BAO) szélessávú-stratégiájának részeként technológiai megállapodást kötött a Cisco Systemsszel a PCs aszimmetrikus digitális előfizetői vonalon (ADSL) alapuló, a Cisco Central Office DSL berendezéseivel kompatíbilis modemtípusok fejlesztése, előállítása és forgalmazása céljából. A DSL olyan módszer, amely a hagyományos telefonszolgáltatásokhoz használt rézkábelen biztosítja a nagy sebességű internetelérést.
A Cahners InStat Group nevű független ágazatelemző cég becslése szerint a DSLelőfizetők száma 1999ben másfélszeresére növekszik, és 2000ben eléri a kétmillió új előfizetőt. "Az 56Ks modemhez kötött egyéni felhasználók meg sem ismerhetik az új internetes gazdaságból kibontakozó lehetőségeket - mondta Shannon Pleasant, a Cahners InStat Group vezető elemzője. - Arra számítunk, hogy az 1999. és a 2000. esztendő vízválasztó lesz a DSL szempontjából, és a felhasználóknak az ekereskedelmen és az internet egyéb nagyszerű adottságain és szolgáltatásain keresztül a mindennapokban is alkalmuk lesz megtapasztalni a nagy sávszélesség előnyeit."
A technológia tömeges terjedését a DSL-világszabványok, például a G.lite (ITU G.992.2) és a G.DMT (ITU G.992.1) megjelenése is nagyban elősegítette. Az említett ipari szabványok olcsóbbá és egyszerűbbé teszik a felhasználóknak a DSL modemek telepítését, és biztosítják a PCgyártók számára a széles sávú kapcsolat lehetőségének standard tartozékként történő beépítését.
Kapcsolódó cikkek
- ELTE: Cisco-díjas oktatási giga-hálózat
- A világ legfejlettebb hálózati félvezetője a Cisco-tól
- A Cisco bővítette a Catalyst kapcsolócsaládot
- RAD-átjáróval az ADSL+ a béreltvonal életképes alternatívája
- Cisco virtuális tárgyaló már cégek között is
- Cisco Navigátor díjat kapott a CIB Bank Zrt.
- Jubileumi Cisco Expo a Web 2.0 jegyében
- Cisco I-Prize díj az új technológiai ötletekért
- Cégvásárlással javítja WiMAX-szolgáltatásait a Cisco
- Cisco IP telefonrendszer a most megnyíló BSR Centerben
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.