Nagy méretű új Eizo és LG LCD monitorok
Az Eizo Nanao által az amerikai CeBIT-en bemutatott 21 colos képátlójú ColorEdge CG21-et, illetve a 18 colos képátlójú ColorEdge CG18-ot a gyártó elsősorban azon professzionális grafikus felhasználóknak szánja, akik számára rendkívüli fontossággal bír az eddig leginkább csak a hagyományos katódsugárcsöves monitorok nyújtotta precíz színmegjelenítés. Ezzel szemben az LG Electronics által most bejelentett Flatron L2320A típusjelzésű, 23 colos képátlóval rendelkező LCD újdonság várhatóan nem annyira a dolgozószobák, mint inkább a nappalik dísze lesz, annál is inkább, mert az LG újdonsága mellé két nagyteljesítményű hangfal is jár.
Az Eizo Nanao munkatársai elmondták, hogy a 21 colos ColorEdge CG21 2899 dolláros, vagyis mintegy 650 ezer forintos, a 18 colos ColorEdge CG18 pedig 1859 dolláros, vagyis megközelítőleg 415 ezer forintos áron lesz kapható. A gyártó képviselői elismerték, hogy ezen árak némileg magasabbak a konkurencia árainál, azonban felhívták a figyelmet arra, hogy a ColorEdge technológia révén a cég új LCD monitorai most először képesek ugyanolyan színhűséget biztosítani, mint a katódsugárcsöves monitorok, ennek pedig természetesen megvan a maga ára. A professzionális felhasználók közül eddig sokan a nem megfelelő színminőség miatt nem vásároltak LCD monitorokat, mostantól azonban már nyugodtan megtehetik, ugyanis itt vannak az Eizo ColorEdge monitorai - nyilatkozta Kazuyuki Kajikawa, az Eizo szóvivője.
Az LG Electronics által bemutatott Flatron L2320A típusjelű multimédiás LCD monitor 3099 dollárba, vagyis mintegy 695 ezer forintba kerül. Ezen nem kevés pénzért a vásárlók egy 16:9-es képarányú, 1920 x 1200 pixeles felbontású high-end kategóriás LCD monitort kapnak. A gyártó egyébként ígéretet tett arra, hogy a most debütált 23 colos modell hamarosan 30, 40, illetve 50 colos társakat fog kapni.
Kapcsolódó cikkek
- Két új, 16:10-es Eizo LCD
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- DCR: új mérési módszer a monitorok kontrasztarányára
- 22"-es, szélesvásznú Hyundai LCD-k kedvező áron
- 24"-es, 16:10-es Samsung LCD igényes felhasználóknak
- Két új Dell LCD
- 22"-es, szélesvásznú Acer LCD játékkedvelőknek
- Öt új TFT monitorral bővült a Dell portfóliója
- Színérzékelési fogyatékosságot szimuláló EIZO monitorok
Közvetlenül összehasonlíthatóvá teszi termékei fenntarthatósági adatait a Siemens
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.