A Yahoo megindította európai zeneszolgáltatását
Kiss Ádám Zoltán, 2003. június 25. 22:18
[smallimage 1 left] Az amerikai tulajdonban levő Yahoo szerdán Európában is bemutatta népszerű Launch Music nevű zeneszolgáltatását, mellyel bevallottan az a célja, hogy időben kiépítse állásait a kontinensen fellendülőben levő területen.
A tömegeknek szánt Launch Music ingyenes és többet nyújtó előfizetéses formában is elérhető. A szolgáltatás a zenei klipek és interjúk letöltésétől a zenesugárzásig terjed. A vállalat eddig Észak-Amerikában nem indított be fizetős szolgáltatást, ám már meglevő ingyenes népszerű Launch Music nevű zeneszolgáltatása akár 9 millió látogatót is vonz havonta. David Goldberg, a Yahoo elnökhelyettese elmondta, hogy céljuk egyelőre egy egész világot beterítő Launch hálózat kiépítése, azután mérlegelik a fizetőssé válás esélyeit és egyéb változtatásokat. Ennek fényében az európai fizetős alternatíva kísérletként értelmezhető, a fő hangsúly a reklámokból élő ingyenes változaton lesz, akárcsak Amerikában. A Launch Music várhatóan a közeljövőben együttműködésre fog lépni a British Telecom Group tulajdonában levő brit Dotmusic online zeneszolgáltatóval.
Kapcsolódó cikkek
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel
- Közel megduplázódtak a digitális zeneeladások
- Bezárt az allofmp3.com
- Adásszünettel a zenéért
- Fontos sportoldalt vett a Yahoo az új elnök vezetésével
- Flash alapú Zune Wi-Fivel?
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Murdoch eladná a Myspace-t a Yahoonak: 12 milliárd dolláros üzlet
- Távozik a Yahoo elnöke
- Trösztellenes vizsgálat indul a Yahoo és a Microsoft ellen