Ericsson Magyarország szakemberek Egyiptomban
A Cairo Telecom kiállításon ezen a tesztrendszeren keresztül mutatták be (MMS GPRS-en) a Vodafone live!-ot, és ez szolgált pilot programként a világszintű szolgáltatás elindítását megelőzően.
A komplex feladat teljesítése - amely a tudásmenedzsment kitűnő példája - a szerződés aláírásától számított 5 hónap alatt valósult meg az Ericsson nemzetközi csapatának együttműködése révén. A nyolc ország munkatársaiból álló nemzetközi projektet Török Miklós, az Ericsson Magyarország projekt menedzsere irányította. Az Ericsson Magyarország mérnökei a projektmenedzsmentért, a megvalósításért, a rendszerintegrációért és a támogatásért voltak felelősek. A megrendelői megoldások és az értékesítés-támogatás területén dolgozó lengyel szakemberek tervezték a megrendelő igényeihez igazított megoldást. A mobilszolgáltató részére a legújabb IP-technológián alapuló, egyedülálló csomagkapcsolt hálózatot (mobil csomagkapcsolt gerinchálózatot) hozták létre.
Kapcsolódó cikkek
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- 1 millió bázisállomás az Ericssontól
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Az Ericsson bővíti a Mobilkom Austria csoport 3G hálózatait
- Ericsson HSPA-hálózat Dániában
- Ericsson HSPA-rendszer a 3 Scandinaviánál
- Ericsson: teljes körű csomagkapcsolt maghálózat a Telenornak
- A mobiltelefónia 50. évfordulóját ünnepli az Ericsson
- Ericsson HSDPA-rendszer a Vodafone UK szélessávú 3G-hálózatában
- A világ első 3,6 Mb/s sebességű, teljes lefedettségű HSDPA-hálózata
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.