Vodafone live! - mobilkereskedelmi fejlesztés

Kollár Csaba, 2003. július 9. 21:42
[smallimage 1 left] A Vodafone Angliában elindított egy olyan virtuális vásárlóhelyet, ahol a fogyasztók mobiltelefonjuk használatával különböző termékeket vehetnek, mint például CD-ket vagy csokoládét.
Az új mobilkereskedelmi fejlesztést Vodafone live! Shoppingnak keresztelték el, és lehetővé teszi, hogy a rendszeren keresztül a felhasználók a legkülönbözőbb kiskereskedőktől vásároljanak - mint a HMV, a Thorntons vagy az Oddbins -, de mellettük online cégektől is, mint amilyen a Firebox.

A Vodafone live! ügyfelei a vezeték nélküli boltot a live! menü egyik ikonjára kattintva érhetik el, s ezután választhatnak megannyi kereskedő megannyi terméke között. A termékek többségét fényképek, illetve részletesebb információ teszi "fogyasztóbarátibbá". A fogyasztók hitelkártyájukkal fizethetnek a megvásárolt javakért, melyeket nemsokára a megadott címre szállítanak a kereskedők.

A Vodafone marketingigazgatója, Lance Batchelor elmondta, hogy "biztosak vagyunk benne, hogy a Shopping új szolgáltatásunk népszerű lesz a Vodafone live! ügyfelei részére. Alapvetően ügyfeleinknek azt kínáljuk, hogy kedvenc boltjukból vásárolhassanak akárhányszor és akárhonnan, ahonnan csak akarnak. Mindent a lehető leggyorsabban, legegyszerűbben, és a teljes kényelmi szolgáltatás részeként oda szállítva a terméket, ahova csak a vásárló akarja."
Kulcsszavak: Vodafone m-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01