Axelero: duplájára nőtt az ADSL-előfizetők száma
A társaságnak június végén mintegy 140 ezer hagyományos, dial upos lakossági előfizetője volt.
Az Axelero az idén további növekedést vár az előfizetők számát illetően: egyrészt a Sulinet Expressz program révén, másrészt pedig új termékének, a Kombi netQuicknek az eladásától.
Az új termék a már ismert, a telefonszámla és az internet kapcsolat költségét egyben tartalmazó Kombi, illetve a feltölthető - pre paid - netQuick csomag ötvözésével szültetett. Az új termék vásárlói számára előnyös, hogy nagyon könnyen tudnak internet-hozzáférést létesíteni, s választhatnak az előfizetés, illetve a feltöltő módozat között - hangzott el a sajtótájékoztatón.
A Kombi netQuick csomag sajátossága, hogy nem időben, hanem a telefondíjat is tartalmazó forintokban számolja az internet kapcsolatot.
Az Axelero 2002-ben 10,4 százalékkal, 150 ezerre növelte ügyfeleinek számát.
Az Axelero-csoport 2001-ben 6 milliárd forint árbevételt ért el, amit 2002-ben 9,2 milliárd forintra növelt a társaság.
A csoport kamat és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) 2001-ben mínusz 3,4 milliárd forint volt, ami 2002-ben mínusz 1,1 milliárd forintra mérséklődött.
Az Axelero mérleg szerinti eredménye a 2001. évi mínusz 4,3 milliárd forintról 2002-ben mínusz 2,5 milliárd forintra csökkent.
Az idén az első negyedév végén az Axelero árbevétele 2,68 milliárd forint volt, az ügyfelek száma pedig 160 ezer fölé nőtt.
Kapcsolódó cikkek
- Szélessávú internetes hálózat épül Biharkeresztesen és Ártándon
- Majdnem mindenki internetezik Dél-Koreában
- Májusban tovább nőtt a szélessávú előfizetések száma
- Ingyenes tisztaDSL konstrukció az Interware-nél
- Nem elég széles sávú a szélessávú internet Amerikában
- A szélessávú internethasználat javíthatja az EU-versenyképességét
- Új generációs bérelt vonal az Externettől
- ADSL-előfizetési lehetőség a Vodafone-nál
- 300 millió szélessávú internetező világszerte
- GTS-Dtanet: egyre több szélessávú-előfizető
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.