AH Rt.: stabil anyavállalati számadatok
Az AH-csoport értékesítésének nettó árbevétele 2003. első félévében 12,47 milliárd Ft volt, amely 4,4%-kal haladta meg a 2002. június 30-i összeget. 2003-ban a vállalatcsoport bevételeinek 57%-a műsorterjesztésből, 20%-a távközlésből, 7%-a AntennaMikro szolgáltatásból, 6%-a szerviz szolgáltatásból, 10%-a pedig egyéb tevékenységekből (infrastruktúra-bérbeadás stb.) származott.
A vállalatcsoport üzleti tevékenységének eredménye 268 millió Ft, amely 643 millió Ft-tal alacsonyabb a 2002. első félévi értéknél. A csökkenés elsősorban a Vodafone Magyarország Rt. 553 millió Ft-ot kitevő aktív tőkekonszolidációs különbözetének tudható be, mely az eredménykimutatásban az értékcsökkenés soron mutatkozik. Anyavállalati szinten az AH 1,195 milliárd forint üzleti eredményt ért el.
A pénzügyi műveletek eredménye 2003. első hat hónapjában az előző év hasonló időszakához képest 2,35 milliárd forinttal romlott, mivel a pénzügyi műveletek egyéb ráfordításai között került elszámolásra a Vodafone Magyarország Rt. részesedésében az első félévben bekövetkezett változás 1,74 milliárd Ft értékben.
A csoport kötelezettségei 2002. I. félévéhez képest 6,2%-kal csökkentek, a hitelállomány 1,3 milliárd forinttal csökkent, a hitelállomány összetétele pedig a rövidtávú hitelek kedvezőbb konstrukciójú hosszú távú hitelekkel történő kiváltása következtében pozitívan változott.
Kapcsolódó cikkek
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- Budapesten lesz a Vodafone globális szolgáltató központja
- A Swisscom eladja az Antenna Hungariát
- MHM Computer: tendernyerés a Vodafone-nál
- Vodafone Magyarország: több mint 100 millió dollár fejlesztésre
- Ügyfélközpontú dizájn: Megújulnak a Vodafone képviseletek
- Ünnepi forgalomnövekedés a Vodafone-nál is
- A HP-főnök lett a Vodafone Magyarország vezérigazgatója
- A Vodafone továbbra is veszteséges
- A Vodafone Magyarország az első
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.
Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.