Az Intel szerint korai fellendülésről beszélni
A világ legnagyobb chipgyártója az elmúlt héten jelentette be, hogy harmadik negyedéves bevétele mintegy 11 százlékkal felül fogja múlni a társaság második negyedéves eredményét. A társaság mintegy 300 millió - 400 millió dollárral emelte meg előjelzését a korábbihoz képest, mivel a gyártó szerint az Intel termékek iránt a vártnál jóval erőteljesebb kereslet mutatkozik.
Ezzel egyidőben az Intel kommunikációs chipekkel foglalkozó üzletága továbbra is meglehetősen gyengén teljesít. Éppen ezért Andy Bryant, a társaság pénzügyi igazgatója is úgy véli, korai lenne egyértelmű fellendülésről beszélni.
A chipóriás a közeljövőben, 25 kutatóval nyitja meg a társaság "Asian innovation center" elnevezésű központját. Ez a szám az elkövetkező években azonban a kétszeresére fog növekedni. Mint Barrett elmondta, a központ tudományos szervezetekkel, és más társaságokkal együttesen fog dolgozni olyan ötleteken, amelyeket a társaság következő generációs eszközeiben kíván majd felhasználni.
A központ újabb lépés lesz abban a már korábban megkezdődött folyamatban, amelynek keretében Tajvan gyártóközpontból innovációs, illetve fejlesztő központtá lép elő, mondta Barrett hozzátéve, hogy az országnak további értéket kell nyújtani az IT cégek számára, hogy a jövőben is előnyösebb helyzetben maradjon, mint Kína.
Kapcsolódó cikkek
- Új belépőszintű processzorok az Inteltől
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Mobil vagy egymillió font?
- Intel 2 TFLOPS teljesítményű processzor
- Az Intel G31 és P31 három régi lapkakészletet helyettesít
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Az adathalászat növekedést, a botok előfordulása csökkenést mutat
- IDF 2006 Tavasz - Első nap
- Több száz magos processzorokat ígér az Intel 10 éven belül
- Intel: Az iparág egy új, "watt alapú teljesítmény" pályára lépett
Június 11-én ismét megérkezik Magyarországra a Startup Safari Budapest
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Bővíti a napenergia-kapacitást üllői gyártóüzemében a Lenovo
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).