A Nokia mint fociszponzor
Kollár Csaba, 2003. szeptember 12. 08:00
[smallimage 1 left] A Nokia a kenyai Nairobiban bejelentette, hogy a 2004-es afrikai futballviadalnak a fő szponzora lesz.
A Nokia African Cup of Nations elnevezésű rendezvénysorozatot az afrikai kontinensen kétévente rendezik meg. Az első ilyen viadalt 1957-ben tartották, és az azóta eltelt közel ötven évben egyre több ország/csapat nevezett be a versenyre. A kontinens legnagyobb sporteseményét már eddig is sokan támogatták, de ez az első eset, hogy a rendezvény nevében is megjelent a (fő)támogató.
Pekka Rantala, az európai és afrikai marketingszolgáltatásokért felelős elnökhelyettes elmondta, hogy „a foci a legnépszerűbb sport Afrikában, és a Nokia African Cup of Nations vonzza a legtöbb nézőt a kontinensen. Nem titkolt szándékunk, hogy a mostani szponzorációs tevékenységünkkel előkészítsük vállalatunk új piacait, illetve a meglevőkön az eddiginél is nagyobb részesedést érjünk el. Szponzorációnkon keresztül is megismerhetik leendő fogyasztóink a vállalat nevét és filozófiáját, ami alapján reményeink szerint az általunk kínált minőségi, piacvezető termékeket választják."
A Nokia – állítják elemzők – azért támogatja név- illetve főszponzorként a rendezvényt, mert a kontinensen a fiatalokat (a jövő fogyasztóit) így is meg tudja szólítani, kialakítva bennük egy kellemes érzést, élményt, amit majd a Nokiához kötnek. Ha pedig mobiltelefon vásárlásakor ezt az élményt fel tudják idézni, és a vállalathoz tudják kötni, akkor nagy valószínűség szerint a Nokia kínálatából választanak majd.
Ebben az évben a Nokia African Cup of Nations rendezvénysorozata szeptember 20-án kezdődik.
Pekka Rantala, az európai és afrikai marketingszolgáltatásokért felelős elnökhelyettes elmondta, hogy „a foci a legnépszerűbb sport Afrikában, és a Nokia African Cup of Nations vonzza a legtöbb nézőt a kontinensen. Nem titkolt szándékunk, hogy a mostani szponzorációs tevékenységünkkel előkészítsük vállalatunk új piacait, illetve a meglevőkön az eddiginél is nagyobb részesedést érjünk el. Szponzorációnkon keresztül is megismerhetik leendő fogyasztóink a vállalat nevét és filozófiáját, ami alapján reményeink szerint az általunk kínált minőségi, piacvezető termékeket választják."
A Nokia – állítják elemzők – azért támogatja név- illetve főszponzorként a rendezvényt, mert a kontinensen a fiatalokat (a jövő fogyasztóit) így is meg tudja szólítani, kialakítva bennük egy kellemes érzést, élményt, amit majd a Nokiához kötnek. Ha pedig mobiltelefon vásárlásakor ezt az élményt fel tudják idézni, és a vállalathoz tudják kötni, akkor nagy valószínűség szerint a Nokia kínálatából választanak majd.
Ebben az évben a Nokia African Cup of Nations rendezvénysorozata szeptember 20-án kezdődik.
Kapcsolódó cikkek
- 3 új, középkategóriás Nokia mobil és 3 új headset
- Nokia szoftverfrissítési szolgáltatás sikere Magyarországon
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Három új Nokia telefon
- Vihart és villámot előre jelző mobil
- Klasszikus mobiltelefon a Nokiától
- Origami telefon a Nokiától
- Két újabb N-szériás Nokia mobil
- 2,5 milliárd dolláros kínai megrendelést kapott a Nokia
- Átfogó Nokia-felmérés a mobiltárolási szokásokról