Vodafone-támogatás hátrányos helyzetű csoportoknak
A Vodafone a mai napon bejelentette, hogy még aktívabb szerepet vállal
a magyar társadalomban, s közel 50 millió forinttal segíti a rászoruló
rétegeket. A Vodafone amellett, hogy a világ vezető mobilszolgáltatója,
elkötelezte magát, hogy szociálisan felelős szerepet tölt be
világszerte, s ezen elkötelezettség kifejezéseként létrehozta a
Vodafone Magyarország Társadalmi Esélyegyenlőségért Alapítványt 2003
februárjában.
A mobilszolgáltató 1999-es magyarországi megjelenése óta, három év alatt közel 80 millió forintot szociális célokra költött. A mobilszolgáltató budapesti és vidéki csecsemő- és gyermekotthonoknak juttatott több milliós adományt az elmúlt években, s emellett a Magyar Paralimpiai Biztottság hivatalos támogatója, amely segíti a sérült sportolókat az athéni olimpiára való felkészülésben.
A Vodafone tovább folytatja aktív karitatív tevékenykedését Magyarországon, s a 2003-as évben négyszer akkora összeget (összesen kb. 100 millió forintot) költ karitatív célokra az idén márciusban alapított Vodafone Magyarország Társadalmi Esélyegyenlőségért Alapítvány keretében.
Az Alapítvány céljai között szerepel a társadalmilag hátrányos helyzetű csoportok (romák, hajléktalanok, stb.) rehabilitációja, a beteg és fogyatékos gyermekek egészségügyi ellátásának segítése gyermekotthonokon, kórházakon keresztül. A Vodafone egyik fő célja, hogy a mobilkommunikációt hozzáférhetővé tegye a társadalom minden tagja számára, s ezáltal megkönnyítse életüket.
Kapcsolódó cikkek
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- Budapesten lesz a Vodafone globális szolgáltató központja
- Az Ügy: A Magyar Telekom a non-profit alapítványokért
- MHM Computer: tendernyerés a Vodafone-nál
- Vodafone Magyarország: több mint 100 millió dollár fejlesztésre
- A Vodafone a roma fiatalok képzését támogatja
- Ügyfélközpontú dizájn: Megújulnak a Vodafone képviseletek
- Ünnepi forgalomnövekedés a Vodafone-nál is
- Értelmileg akadályozott gyermekeket támogat a KÜRT
- A HP-főnök lett a Vodafone Magyarország vezérigazgatója
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.