A Toshiba és a Samsung az optikai meghajtó üzletág integrációját tervezi
A Toshiba és a Samsung szándéknyilatkozatot írt alá arról, hogy optikai
meghajtó üzletágaikat egy közös vállalkozásba integrálják. A két
vállalat nemsokára véglegesíteni fogja a megállapodás részleteit a
közös vállalkozás kialakításához.
Az egyesített tevékenység a közös vállalkozást világszerte az ODD piac vezetői közé emeli. A 200 milliárd yent meghaladó 2002. évi értékesítéssel az együttműködés várhatóan tovább erősíti pozícióját a globális piacon.
Az optikai meghajtó üzletág a gyorsabb, keskenyebb, és fő termékként az írható DVD meghajtókra történő gyors áttérésre irányuló változó felhasználói igényeket tartja szem előtt. Az árak csökkenése és a létrejött gyártói szövetségek is éreztetik hatásukat, és tovább fokozzák a versenyt. Ebben a környezetben a technológiai előnyök, a termékfejlesztés és az ár versenyképessége mind alapvető feltétel az élvonalban maradáshoz.
Az új közös vállalkozás versenyképes olyan üzleti szerkezetet fog kialakítani, amely a menedzsment erőforrások és a vezetés optimális felhasználását segítheti elő a világpiacon.
Kapcsolódó cikkek
- Samsung hibrid kéklézeres DVD-lejátszó 550 euróért
- 2008-ig minden Toshiba laptopban lesz HD DVD meghajtó
- Toshiba HD DVD író laptopokhoz
- Elektronika - a japán cégek szépen növelték profitjukat
- A Samsung Electronics első negyedéve: 15 százalékkal csökkent a profit
- Mégis lesz Samsung hibrid kéklézeres lejátszó
- 20X-os sebességgel ír a Samsung SH-S203
- Vistás szoftvercsomagok a Samsung optikai meghajtóihoz
- Új Toshiba HD DVD lejátszó és jelentős árcsökkentés
- Szlovákia 600 millió dollárost szerződést írt alá a Samsunggal
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.