A spam elriasztja az e-mail felhasználókat
A kéretlen reklám e-mailek, amelyek a világ elektronikus levél
forgalmának immár hozzávetőleg a felét teszi ki, kezdik elriasztani a
felhasználókat az elektronikus kommunikáció ezen formájától, áll egy
friss jelentésben.
A Pew Internet által megkérdezett felhasználók több mint fele szerint a nagy mennyiségű spam jelentősen megnehezíti a fontos levelek megtalálását, ezáltal a kéretlen levelek komoly bosszúságot okoznak. A spam-et azonban nem csak a magánfelhasználók találják bosszantónak. A társaságok éves szinten dollármillárdokat veszítenek a kárba veszett sávszélességen, illetve az alkalmazottak kieső termelékenységén.
A felmérésben résztvevő felhasználók többsége elővigyázatosságból nem tünteti fel weboldalakon saját e-mail címét, és a spamszűrő szoftverek otthoni alkalmazása is egyre általánosabb. Egyesek azonban úgy gondolják, hogy az emberek viselkedése is csak tovább rontja a helyzetet.
Erre utal az is, hogy a megkérdezettek 7 százaléka már vásárolt olyan terméket, amelyet egy kéretlenül érkező e-mail útján ismert meg, 30 százalék pedig kattintott már spam e-mailben található linkre. A felhasználók kétharmada rákattint a spam-ben felkínált leiratkozási lehetőség linkjére, amely a szakértők szerint éppen ellentétes hatást vált ki, és azt igazolja a kéretlen levelek terjesztői számára, hogy az adott cím létezik, és aktív.
Kapcsolódó cikkek
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Reklámokra is lehet majd licitálni az eBay-en
- Háromszor annyi a spam, mint öt hónappal ezelőtt
- Megöli a tévét az online video?
- Tőzsde helyett akvizíció - Internet Hungary 2006
- Egy év alatt 106%-kal gyarapodott a zeneletöltések piaca
- Véget ért a netes szex-éhség időszaka
- A Google oldalai a leglátogatottabbak Európában
- A Google szállítja a hirdetést az eBay-nek
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.
Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.