A spam elriasztja az e-mail felhasználókat
A kéretlen reklám e-mailek, amelyek a világ elektronikus levél
forgalmának immár hozzávetőleg a felét teszi ki, kezdik elriasztani a
felhasználókat az elektronikus kommunikáció ezen formájától, áll egy
friss jelentésben.
A Pew Internet által megkérdezett felhasználók több mint fele szerint a nagy mennyiségű spam jelentősen megnehezíti a fontos levelek megtalálását, ezáltal a kéretlen levelek komoly bosszúságot okoznak. A spam-et azonban nem csak a magánfelhasználók találják bosszantónak. A társaságok éves szinten dollármillárdokat veszítenek a kárba veszett sávszélességen, illetve az alkalmazottak kieső termelékenységén.
A felmérésben résztvevő felhasználók többsége elővigyázatosságból nem tünteti fel weboldalakon saját e-mail címét, és a spamszűrő szoftverek otthoni alkalmazása is egyre általánosabb. Egyesek azonban úgy gondolják, hogy az emberek viselkedése is csak tovább rontja a helyzetet.
Erre utal az is, hogy a megkérdezettek 7 százaléka már vásárolt olyan terméket, amelyet egy kéretlenül érkező e-mail útján ismert meg, 30 százalék pedig kattintott már spam e-mailben található linkre. A felhasználók kétharmada rákattint a spam-ben felkínált leiratkozási lehetőség linkjére, amely a szakértők szerint éppen ellentétes hatást vált ki, és azt igazolja a kéretlen levelek terjesztői számára, hogy az adott cím létezik, és aktív.
Kapcsolódó cikkek
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Reklámokra is lehet majd licitálni az eBay-en
- Háromszor annyi a spam, mint öt hónappal ezelőtt
- Megöli a tévét az online video?
- Tőzsde helyett akvizíció - Internet Hungary 2006
- Egy év alatt 106%-kal gyarapodott a zeneletöltések piaca
- Véget ért a netes szex-éhség időszaka
- A Google oldalai a leglátogatottabbak Európában
- A Google szállítja a hirdetést az eBay-nek
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.