890: a TvNetWork számai
A 890-es kezdetű telefonszámok lesznek a TvNetWork előfizetőié, amikor a cég hamarosan megindítja telefonszolgáltatását.
A TvNetWork telefonszolgáltatása heteken belül elindulhat. Jelenleg mintegy 50 000 háztartást érinthet a szolgáltatás, a TvNetWork által kiépített - korábban csupán szélessévú internetezésre, illetve kábeltelevíziózásra használt - hálózatokon. A TvNetWork telefonelőfizetői számára kétféle technikai megoldás kínálkozik: hagyományos, ún. „csavart érpáras" telefonhálózaton, hagyományos készülékkel, illetve IP telefonnal.
A TvNetWork-előfizetők hálózaton belül ingyen telefonálhatnak, a hamarosan létrejövő összekapcsolási szerződések értelmében pedig bármely más hálózatba is indíthatnak, illetve onnan fogadhatnak hívásokat. A TvNetWork úgy alakította ki árait, hogy minden viszonylatban versenyképes legyen a többi szolgáltató áraival, néhány területen - például a tengerentúli hívások esetén - pedig rendkívül olcsóak a tarifái.
Kapcsolódó cikkek
- TvNetWork, I. félév: 33,76 millió forint nyereség
- A tőzsdére lépett TwNeWork kapitalizációja meghaladja a hárommilliárd forintot
- A TvNetWork a tőzsde küszöbén
- Bruttó 6990 Ft-os ADSL-lel szeretné növelni előfizetői létszámát a TvNetWork
- Közel nyolcmillió mobil-előfizetés
- Munkában az NHH Tanácsa
- Bejelentették az új NHH Tanácsának tagjait
- Októberben újabb háromezer fővonal szűnt meg
- HíF: országos fórum Debrecenben
- HíF HTH: a Spektrum Monitoring Rendszer bemutatója
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.