Offline reklámkampányt indít a Kazaa
A Kazaa napokon belül induló offline reklámkampányának célja, hogy a P2P (Peer to Peer) szolgáltatásokat használókat arra ösztönözze, hogy kommunikálják a kiadók felé: mi hajlandóak vagyunk tisztességes összeget fizetni a P2P szolgáltatások keretein belül elérhető zenei felvételekért, filmekért, játékokért és egyéb szoftverekért. A reklámkampány ezenkívül a szórakoztatóipari cégekhez is szól, mondván, hogy ezen vállalatok jelentős bevételi forrástól esnek el, amennyiben a fájlcsereberélő közösségeket nem barátként, hanem ellenségként kezelik. A Kazaa reklámkampánya egyébként november 19-én indul az amerikai nyomtatott sajtóban.
Az amerikai hanglemezkiadó cégeket magába tömörítő szövetség, az RIAA (Recording Industry Association of America) a közelmúltban számos bírósági pert indított az internetes zenefájlcserebere szolgáltatások mögött álló cégek ellen, így például az egykor rendkívül nagy népszerűségnek örvendő Napster az RIAA-nak köszönhetően szenderült jobb létre, hiszen a Napster 2.0 már messze nem egyenlő elődjével. Érdekesség, hogy az RIAA mostanság már nem csak a Napsterhez, illetve Kazaa-hoz hasonló szolgáltatásokat perli, hanem az ezen szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználókat is. Az RIAA az elmúlt hónapokban több száz egyéni P2P felhasználó ellen indított bírósági eljárást.
Kapcsolódó cikkek
- A Napster az AOL exkluzív előfizetéses zenei szolgáltatása lesz
- Próbaper: 1650 milliárd dollárra perel a RIAA egy orosz MP3 oldalt
- Digitális zenei szolgáltatást indít Japánban a Napster
- Százmillió dollárt fizet a Kazaa a nagy lemezkiadóknak
- Mp3 lejátszót ad a Napster a hűséges előfizetőknek
- 30 milliót fizet a fájlcserélő a zeneiparnak
- Ingyen zene a Napster-en
- A Napster megvételéről tárgyal a Google
- Rács mögé kerülhetnek a Kazaa üzemeltetői
- Rekordbüntetés zeneletöltésért: 750 dollár számonként
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.