A Chello dinamikusan terjeszkedik Közép- és Kelet-Európában
Mint Michaela Adami-Schrott a közép- és
kelet-európai térség Chello-főnöke szerdán közölte: Magyarországon - ahol Lengyelországhoz
hasonlóan négy éve vannak jelen - 46 százalékkal nőtt tavaly az előfizetők száma,
41 300-ra. Csehországban és Szlovákiában - ahol 2003 volt az első működési év -
24 400, illetve 2500 előfizetőre tett szert a cég, amely a következő lépcsőben
Romániát hódítja meg. Ennek egyelőre nincs időpontja. Az ugyancsak ehhez a
régióhoz sorolt Ausztriában tavaly 10 százalékkal 205 800-ra nőtt az előfizetők
száma. A Chellónak teljes európai működési területén összesen 750 ezer előfizetője
volt tavaly.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenesen letölthető téli mp3-válogatás a chello előfizetőinek
- Az EU-bizottság az Európai Bíróság elé viszi a magyar kábeltelevíziós szabályozást
- Új videótartalmak és foci-vb mindentudó a chello.hu-n
- Az UPC Directen az m1 tévécsatorna digitálisan is elérhető
- Madonna exkluzív lemezbemutató koncert a chello internetportálján
- Mennyit számít a TV-nézők életkora?
- Antenna Digital: Új, digitális, "kábel nélküli" kábeltévé-szolgáltatás
- A UPC Magyarország a 4-Play jövőt ígéri
- Sebesebb lesz a chello
- Új tévécsomag a UPC Directen
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.