A Sony eredménye 60 százalékkal jobb a vártnál
A vállalat korábbi előrejelzése és az általános piaci várakozás egyaránt 55 milliárd jenre szólt. A bejelentést a tokió tőzsde zárása után tették. A Sony kedden 4560 jenen zárt a tokiói értéktőzsdén, 90 jennel, azaz 2,01 százalékkal drágábban, mint hétfőn.
Kapcsolódó cikkek
- A Nintendo piaci tőkeértékben megelőzte a Sonyt
- A Nintendo piaci értéke megközelíti a Sony-ét
- Sony: vártnál nagyobb veszteség, pozitív kilátások
- Visszavonul a PlayStation atyja
- Kereszt-licencelési megállapodás zárja le a Sony-Kodak pert
- Indulhat a Sony tv-beruházása Nyitrán - a Samsung is érdeklődik
- A Sony második negyedéve: nagy visszaesés a tápegységek miatt
- 62 százalékkal csökkentette profit-előrejelzését a Sony
- A Sony televízió-gyárat létesít Szlovákiában
- Az EU Elsőfokú Bíróság semmissé nyilvánította a Sony BMG egyesülést
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.