Az idén még több online foglalásra számít a Startutazás
forrás Prim Online, 2004. április 29. 14:06
Az idén még több online foglalásra és több százmillió forintos
bevételre számít a Startutazás. A megújult oldal mostantól még több
szolgáltatást kínál, és többek között nyit a belföldi turizmus irányába
is.
A most kibővült Startutazás elődje, a Világlátó nevű online utazásközvetítésre szakosodott utazási portál 2000 januárjában alakult meg. 2003 tavaszára beérett a vállalkozás és a szakmai tapasztalatokkal bíró utazási portál és a Sanoma Budapest, a legnagyobb hazai kiadóvállalat egy teljesen úttörő, kooperatív vállalkozási formában partneri együttműködést kötött. Az együttműködés eredménye a Startutazás.
A vállalkozás, mely hagyományos utazási irodával is rendelkezik, az utazásszervezők által szervezett utak internetes értékesítésére szakosodott. Mára közel 60 utazásszervező 2600, naponként frissített ajánlatát kínálja a világ bármely pontjára, az utazások árának 20 000 Ft-tól akár 2 000 000 Ft-ig is terjedő széles spektrumában.
A Startutazás egyike azon utazási portáloknak, amelynek publikusak a látogatottsági adatai (a látogatói forgalmat a Medián Webaudit méri). A Sanoma Budapest internetes oldalain hirdetett és onnan is elérhető utazási portált átlagosan 4-5000 látogató keresi fel sok tízezer ajánlatból válogatva naponta, de főszezonban nem ritka a 10 000 feletti napi látogatószám sem.
A 2003. áprilisi indulást tekintve a tavalyi évben 8 hónap alatt 3600-an utaztak a Startutazás segítségével. A Startutazás kutatása szerint az összes látogató kb. 1%-a foglalt 2003-ban. Az iroda célja, hogy 2005-re ez a szám elérje majd a 4-5%-ot.
Az olyan kényelmi szolgáltatások mellett, mint amilyen az egyszerű és összetett keresés (földrajzi egység -, ország -, város-, ár-, időpont-, képek, tematikus-, alapján) lehetőség van tematikus keresésre, illetve hamarosan elindul a hőmérséklet és az esemény alapján történő keresés is.
Az utazási ajánlatok keresését szöveges tartalom, ország leírás, képgaléria, hasznos információ, adatok, országra vonatkozó tudnivalók segítik.
Új szolgáltatás a saját profil készítés, mely a visszatérő látogatóknak könnyíti meg az általuk favorizált utazási típusok ajánlatainak megtalálását. Az utazásokat és utazási irodákat minősítő szigorú rendszer is működik az oldalon, melynek egyik kiemelt paramétere az utas véleménye.
2004. áprilisától él a belföldi ajánlati katalógus. Ennek létrehozását egy kutatás indokolta, amely kimutatta, hogy a visszatérő vendégek szeretnének belföldi ajánlatokat is találni az oldalon.
A vállalkozás, mely hagyományos utazási irodával is rendelkezik, az utazásszervezők által szervezett utak internetes értékesítésére szakosodott. Mára közel 60 utazásszervező 2600, naponként frissített ajánlatát kínálja a világ bármely pontjára, az utazások árának 20 000 Ft-tól akár 2 000 000 Ft-ig is terjedő széles spektrumában.
A Startutazás egyike azon utazási portáloknak, amelynek publikusak a látogatottsági adatai (a látogatói forgalmat a Medián Webaudit méri). A Sanoma Budapest internetes oldalain hirdetett és onnan is elérhető utazási portált átlagosan 4-5000 látogató keresi fel sok tízezer ajánlatból válogatva naponta, de főszezonban nem ritka a 10 000 feletti napi látogatószám sem.
A 2003. áprilisi indulást tekintve a tavalyi évben 8 hónap alatt 3600-an utaztak a Startutazás segítségével. A Startutazás kutatása szerint az összes látogató kb. 1%-a foglalt 2003-ban. Az iroda célja, hogy 2005-re ez a szám elérje majd a 4-5%-ot.
Az olyan kényelmi szolgáltatások mellett, mint amilyen az egyszerű és összetett keresés (földrajzi egység -, ország -, város-, ár-, időpont-, képek, tematikus-, alapján) lehetőség van tematikus keresésre, illetve hamarosan elindul a hőmérséklet és az esemény alapján történő keresés is.
Az utazási ajánlatok keresését szöveges tartalom, ország leírás, képgaléria, hasznos információ, adatok, országra vonatkozó tudnivalók segítik.
Új szolgáltatás a saját profil készítés, mely a visszatérő látogatóknak könnyíti meg az általuk favorizált utazási típusok ajánlatainak megtalálását. Az utazásokat és utazási irodákat minősítő szigorú rendszer is működik az oldalon, melynek egyik kiemelt paramétere az utas véleménye.
2004. áprilisától él a belföldi ajánlati katalógus. Ennek létrehozását egy kutatás indokolta, amely kimutatta, hogy a visszatérő vendégek szeretnének belföldi ajánlatokat is találni az oldalon.
Kulcsszavak: turizmus
Kapcsolódó cikkek
- Pont ahol lenni kell
- Egyre több turista is szeretné használni az internetet
- Kárpátalja a világhálón
- Az Index.hu-é lett a C-Travel.hu többségi tulajdona
- Természetjáró.hu a red-starstól
- GILBOA utazási irodai ügyviteli rendszer Magyarországon is
- Hotspotok nyaralóhelyeken - Európában és azon túl
- Új utazási portál
- Hova utazik a magyar internetező?
- Létrejön Európa legnagyobb online utazási irodája