Monortel: teljes ADSL ellátottság, vezetékes SMS szolgáltatás
Ezzel a Monortel körzete lett az első olyan szolgáltatási
terület az országban, ahol az összes település számára maradéktalanul
biztosított a szélessávú internet-hozzáférés lehetősége. Ugyanakkor a Monortel
a vezetékes SMS szolgáltatást is elindította.
További információk: a fővonalak száma 72 ezer, az
előfizetők száma 53 ezer, idén 5% a megcélzott ADSL előfizetők száma, a cég
felkészült a munkáltatók által ingyenesen adható otthoni internet-előfizetésre
is. A Monortel éves bevételeinek százalékos megoszlása: telefon 80%, kábeltévé
15%, internet 5%. A szélessávú internet (386-1500 kbájt/sec) legalacsonyabb
havidíja bruttó 13 ezer forint. A tervek szerint jövő év végére 3500 ADSL
előfizetővel számol a társaság. A Tele2 már felvette a kapcsolatot a
Monortellel alternatív vezetékes szolgáltatás ügyében. A Monortel egyébként az
UPC hálózatán a területén kívül is nyújt szolgáltatást, így pl. Budapesten több
előfizetőnek.
Kapcsolódó cikkek
- Előfizetői szerződések: lesújtó tapasztalatok
- Ingyenes tisztaDSL konstrukció az Interware-nél
- Nem elég széles sávú a szélessávú internet Amerikában
- A szélessávú internethasználat javíthatja az EU-versenyképességét
- Új generációs bérelt vonal az Externettől
- ADSL-előfizetési lehetőség a Vodafone-nál
- Üzleti Vezetékes szám opció a Vodafone-tól
- 300 millió szélessávú internetező világszerte
- GTS-Dtanet: egyre több szélessávú-előfizető
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.