F-Secure csoport - A vártnál nagyobb növekedés
A csoport négy üzleti területet különböztet meg a tartalombiztonság terén: vállalati, szolgáltatói, fogyasztói és vezeték nélküli üzletágakat. A tartalombiztonság többek között az alábbi lényeges megoldásokat foglalja magában: vírusvédelem, tűzfal, behatolás-megelőzés, kéretlen levelek (spam) szűrése, alkalmazások korlátozása, illetve szülői korlátozások. A tartalombiztonsági bevételek 73 százaléka vállalati vásárlóktól származik. A szolgáltatói üzletág 18 százalékkal, a fogyasztói 8 százalékkal, a kézi és vezeték nélküli biztonság pedig 1 százalékkal részesült a bevételekből. A negyedévet stabil növekedés jellemezte mind a bevételek, mind az új licencek értékesítése terén, különösen Közép-Európában és Japánban.
Az 1. negyedév jól tükrözte az átállást a "sima" vírusvédelmi termékekről a tartalombiztonság és behatolás-megelőzés szélesebb látókörű megközelítésére. A 2003 végén megjelentetett F-Secure Anti-Virus Client Security nevű termékének értékesítési eredményei már most felülmúlták a vállalati szegmensen belül az F-Secure Anti-Virus asztali termékét. A csoport legfrissebb termékverziói továbbra is igen sikeresek az iparági sajtóban. Mind az F-Secure Client Security, mind az F-Secure Internet Security 2004 termék több komoly, és igen pozitív értékelést kapott az angliai, német és svéd PC-magazinoktól.
A legnagyobb szolgáltatói partnerek, a németországi Deutsche Telekom és a francia Wanadoo, tovább növelték az F-Secure forgalmát. A cég az I. negyedév során a csoport új partnerkapcsolatokat épített a Medinettel (Szlovénia), az InterViVóval (Egyesült Királyság), az Axeleróval (Magyarország) és a Raiffeisen OnLine-nal (Olaszország). Az eddig bejelentett szolgáltatói partnerkapcsolatok száma mostanra meghaladja a huszat.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.