Szakmai programok a WindowsIS-on
10.00-13.30 E/I. terem: Sulinet-fórum.
10.30-13.30 E/II. terem: Elektronikus kereskedelem.
11.00-13.30 BEAC Sportcsarnok: Microsoft Technet szeminárium, Office 2000.
11.30-14.00 főépület, I. emelet, 10. oktató terem: Informatikai online és PR-szeminárium.
13.30-tól - Informatikai trendek.
14.00-18.00 E/I. terem: Rendszergazdák fóruma.
14.30-17.00 BEAC Sportcsarnok: Microsoft FókuszpoNT szeminárium.
Szeptember 11., szombat
12.30 Elender-stand: Netpolgárok világa.
12.30-14.00 E/II. terem: Kerekasztal-beszélgetés a mobilkommunikációról.
14.00-tól E/II. terem: Kerekasztal-beszélgetés a telefonliberalizációról.
15.00-tól főépület, I. emelet: On-line újságok bemutatkozása.
Szeptember 12., vasárnap
11.00-13.00 E/II. terem: Kerekasztal-beszélgetés az informatika társadalmi hatásairól.
14.00-15.30. E/II. terem: Kerekasztal-beszélgetés az internet jövőjéről.
15.30-tól főépület, I. emelet: On-line újságok bemutatkozása - és ezen belül:
16-tól főépület, I. emelet: a Prím Online (s benne az árverés, áruház, letöltés stb.) bemutatása.
Kapcsolódó cikkek
- Hongkongi Elektronikai Vásár magyar részvétellel
- Megnyílt az első CeBIT America
- Szoftverek, megoldások győzelemre ítélve
- A kicsi szép
- Comdex Hungary: csendes nyitónap
- A Microsoft új üzletága testreszabott üzleti megoldásokat kínál
- Comdex Hungary
- "Száz éve született Neumann János - mérföldkövek a számítástechnikában"
- Informatikatörténeti kiállítás Budapesten
- Április 29-én jelenik meg Magyarországon a Windows Server 2003
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.