A Vodafone és a Bell Atlantic új cégről tárgyal
Ezen a hét végén a két cég vezetői a vegyes vállalat vezetéséről, az állások elosztásáról tárgyalnak. Jóllehet minden téren haladás van, a megbeszélések még bármikor összeomolhatnak - idézett az újság jól értesült bennfenteseket. Ha nem sikerül a szövetség, akkor a Vodafone más megoldásokkal próbálkozik, mert mindenképpen vezető szerepet akar az amerikai mobiltelefon-piacon - írta a lap.
Áprilisban a Bell Atlantic megszüntette egy korábbi partnerségét a Vodafone-nal - ez volt a Primeco Personal Communications -, és így a Vodafone celluláris szolgáltatási lehetőség nélkül maradt az Egyesült Államok keleti részén. A The New York Times szerint logikus lépés lenne a Vodafone-tól megvásárolni akár az Omnipoint Corporationt, akár a csődbe ment Nextwave Telecom Inc.-et, amelyeknek van hálózatuk az Egyesült Államok keleti részén.
Kapcsolódó cikkek
- Sony Ericsson-figyelmeztetés: csökkenő kereslet a mobilpiacon
- 8 megapixeles Samsung kameramodul mobiltelefonokba
- Már a sógoroknál az iPhone
- Még kiadás előtt feltörték az iPhone 2.0-át
- Motorola koncepciótelefon sztereó fényképezővel
- Az amerikai hatóságok támogatják az időseknek szánt mobilokat
- "iPhone-gyilkos" LG, kétféle billentyűzettel
- Távoli adattörlés a Kaspersky Mobile Security 7.0-val
- Az amerikaiak többsége mozdulni sem tud mobiltelefon nélkül
- Érintőkijelzős karóramobil a CeBIT-en
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.