2003-ban több mint harmadával bővült az amerikai szélessávú internetes piac
Kiss Ádám Zoltán, 2004. június 10. 10:48
A szélessávú internethozzáférést megkívánó nagyméretű médiafájlok terjedése egyben a DSL és legnagyobb ellenfele, a kábeles hozzáférés között is kiélezte a harcot. A leggyakoribb DSL fajta, az ADSL piac bővülése 47 százalékos volt, ezzel elérve a 9,5 milliós határt. A kábeles rendszer ugyan 45 százalékkal kissé lemarad, ám még így is piacvezető az Amerikában rendkívül elterjedt kábelhálózatoknak köszönhetően, és elérte a 16,4 milliós értéket. Ez azt FCC adatai alapján azt jelenti, hogy 28,3 millió szélessávú hozzáférés működött 2003 végén.
Kapcsolódó cikkek
- A szélessávú internethasználat javíthatja az EU-versenyképességét
- Új generációs bérelt vonal az Externettől
- 300 millió szélessávú internetező világszerte
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Márciusban is folytatódott a szélessávú előfizetések számának gyors növekedése
- A TVnet a leginnovatívabb szolgáltató
- Idén a UPC a legjobb sávszélesség-bővítő
- VIVAnet szolgáltatások munkáltatói utalványra
- Három-négy éven belül minden oktatási intézményben lesz internetkapcsolat