Spamháború: Korlátozzák a naponta küldhető email-ek számát?
Internetszolgáltatók javaslata a kéretlen üzenetek ellen
Az America Online, a Yahoo, az Earthlink, a Microsoft, a Comcast és a BT Group azt javasolta a többi szolgáltatónak, hogy közös elhatározással, önkéntes alapon vezessék be a fenti óvintézkedéseket, mert a világhálót elárasztó kéretlen üzenetek hatalmas anyagi károkat okoznak szolgáltatóknak és fogyasztóknak egyaránt. Az utóbbi időben az internetes kalózok által kifejlesztett különféle vírusok is elősegítették, hogy a termékeiket reklámozók a megfertőzött személyes számítógépek révén küldjék szét termékeik dicshimnuszait, mintha azok az előfizető valamelyik barátjától, jó szándékkal érkeznének.
A kéretlen üzenetek teszik ki becslések szerint az egész elektronikus levélforgalom akár 83 százalékát, ami a nagy internetszolgáltatóknak évente dollármilliárdokba kerül a széles sávú internet vonalak leterheltségében, perköltségekben és pótlólagos ügyfélszolgálatban.
Kapcsolódó cikkek
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért
- Őrizetben a spamkirály - akár 65 évet is kaphat!
- Spam csak az ahhoz hozzájáruló címzettnek küldhető
- Felségsértés miatt blokkolják Thaiföldön a YouTube-ot
- Megújította "ADÓ" kínálatát a Complex
- 2600 dolláros büntetés egyetlen spam e-mailért
- Steve Jobs víziója a másolásvédelem nélküli zenékről
- India kérésére cenzúrázzák a Google Earth-öt
- 100.000 videóklip törlését kérik a YouTube-ról
- Bíróság elé kerülhet az Apple az iTunes miatt Norvégiában
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.