Megújuló ügyfélszolgálat az Axelerónál

forrás Prim Online, 2004. július 15. 20:30
A biztonságosabb egyéni ügyfél-azonosítás mellett már interneten is elérhető a szolgáltatás.
2004. július 1-jétől új online ügyfélszolgálatot indított az Axelero Internet, amelynek köszönhetően egyszerűbbé, gyorsabbá és kényelmesebbé válik az ügyintézés. Az új online felületen az előfizetők önállóan és közvetlenül végezhetik el az előfizetéseikkel kapcsolatos módosításokat. Az online ügyfélszolgálat használatát megújult egyéni ügyfél-azonosító rendszer segíti, amely az eddig is használt ügyfélszolgálati azonosítóból és az új személyes jelszóból áll. Az online ügyfélszolgálat a www.axelero.hu oldalon a Klub menüponton belül az Online Ügyfélszolgálatra kattintva - azonosítás után - érhető el. Változás történik a telefonos ügyfélszolgálat használatában is, mivel itt is az új ügyfél-azonosító rendszer - ügyfélszolgálati azonosító és személyes jelszó - segítségével lehet információhoz jutni. Az ügyintézőt nem igénylő információk azonban továbbra is azonosítás nélkül érhetők el. A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges személyes jelszavakat az Axelero levélben juttatta el előfizetőinek. A telefonos ügyfélszolgálat továbbra is az 1234-es telefonszámon hívható.

Az új online ügyfélszolgálaton az előfizetők képesek lesznek saját adataik, illetve meglévő szolgáltatásaik, előfizetéseik megtekintésére és módosítására, szolgáltatás váltására, valamint új (alap és kiegészítő) szolgáltatáscsomagok megrendelésére, továbbá számlaegyenlegük lekérdezésére és kiegyenlítésére.
Kulcsszavak: Axelero

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01