A Matsushita idén 20 százalékkal több Panasonic mobilt akar eladni
MTI Sajtóadatbank, 2004. július 22. 09:02
A Matsushita az idén 25 százalékkal 20 millióra kívánja növelni
Panasonic márkájú mobiltelefon értékesítéseit a rohamosan bővülő orosz,
brazil és indiai piac kiszolgálásával. A fejlődő piacok lendületes
értékesítési eredménye ellentételezi a cég számára az Egyesült Államok
piacán elszenvedett visszaesést. Az elmúlt pénzügyi évben a Matsushita
536 milliárd jen (4,9 milliárd dollár) bevételre tett szert
mobiltelefon értékesítések után, ami összes értékesítési árbevételének
hét százalékának felel meg.
A Matsushita komoly értékesítési sikereket vár projektor tévékészülékeitől is, amelyek mélységben egyharmaddal kisebbek mint a katódsugár csöves készülékek és tömegük úgy feleannyit nyom. Az Egyesült Államokban a háttér kivetítős készülékek nagy népszerűségnek örvendenek, mivel lényegesen olcsóbbak az LCD képernyős és a plazmaképernyős laptelevízióknál. A Matsushita jelenlegi 10 százalékos részesedését 2006-ig 15 százalékra kívánja növelni a háttér kivetítős televízió készülékek világpiacán. Az athéni olimpiai játékok kezdetéig 40 százalékos televízió értékesítés növekedésre számít a Matsushita a Japánon kívüli piacain.
Kapcsolódó cikkek
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Tartósabb Panasonic képszenzor
- 2,5 milliárd dolláros kínai megrendelést kapott a Nokia
- Elektronika - a japán cégek szépen növelték profitjukat
- Darabonként értékesítik a BenQ-t
- Sony Ericsson: kilenc új mobilkészülék
- Motorola - az idén kissé nőhet mobiltelefon piac
- Indiában gyárttat olcsó mobilokat a Sony Ericsson
- Motorola: növekvő készülékeladások, vártnál alacsonyabb bevétel
- Nincs vevő a BenQ Mobile-ra