A magyarok csaknem 1 milliárd dollár értékben vásároltak Visa kártyával
A hitelkártyás vásárlások volumene 32%-kal nőtt
A Visa egyik legdinamikusabban növekvő területe a bankkártyaüzletág. A 2004. június 30-án lezárult pénzügyi év során a bankkártyaeladások volumene elérte a 150 millió dollárt (121,7 millió euró/30 milliárd Ft). Ez 32%-os növekedést jelent az előző évhez képest, és azt bizonyítja, hogy egyre több magyar fedezi fel a Visa termékek előnyeit - a kamatmentes időszakokat, a későbbi számlakiegyenlítés lehetőségét s a nagyobb rugalmasságot a pénzügyek kezelése terén. Magyarországon 141 897 Visa hitelkártyát bocsátottak ki június 30-ig, ami egyrészt 22%-os növekedést jelent az előző évhez képest, másrészt pedig azt is bizonyítja, hogy a magyarországi fizetési kártyák piaca folyamatosan növekszik.
A magyarok a Visa kártyát biztonságos és kényelmes fizetési eszköznek tartják. Kártyájukat egyre gyakrabban használják fizetésre: több mint 25 millió tranzakciót bonyolítottak le 0,9964 milliárd dollár (0,808 milliárd euró/200 millió Ft) értékben, ami az előző évhez képest 26,3%-os, valamint 36%-os növekedést jelent. Június végén 2 291 110 Visa kártya volt forgalomban Magyarországon, és ez a szám folyamatosan növekszik.
A Visa kártya-elfogadóhelyek egyre kiterjedtebb hálózata hozzájárul a fizetési kártyák növekvő népszerűségéhez. Magyarországon a kártyabirtokosok mintegy 20 000 kereskedelmi egységben használhatják Visa kártyájukat, s 2726 ATM-en keresztül vehetnek fel készpénzt. A Visa Electron kártya-elfogadóhelyek száma 13,4%-kal nőtt.
A Visa hálózata több mint 150 országban áll rendelkezésre, a Visa kártyabirtokosok pedig a világ 810 000 ATM-ét használhatják.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.