Az Enel 13 milliárd euróért a France Télécomnak adja el a Windet?
A Wind, a maga 13,5 millió ügyfelével a harmadik legerősebb vezetékes- és mobilszolgáltató Olaszországban. A cég 8700 alkalmazottat foglalkoztat. 2003 márciusáig a francia távközlési konszern 26,6 százalékos részesedéssel rendelkezett a Windben. Az Enel, amely 1997-ben alapította a Windet, végleg szeretne visszavonulni a távközlési üzletből, és kizárólag az áramágazatra összpontosítani. A Wind működési veszteségét csaknem felére, 209 millió euróra mérsékelte az idei első félévben. 2003 első félévéhez képest az időszakban árbevételét 13 százalékkal növelte.
Kapcsolódó cikkek
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- A dolgozók jelentős része sztrájkolt a France Telecomnál a tervezett létszámcsökkentések miatt
- Sztrájk a France Telecomnál a tervezett létszámcsökkentések miatt
- A France Télécom 22 ezres leépítést tervez
- France Télécom: csak 3,5 százalékkal nőtt a széles üzemi eredmény
- Nőtt a France Télécom eredménye az első negyedben
- A France Télélecom forgalmi figyelmeztetése megrázta a piacokat
- A France Télécom-é 6,4 milliárd euróért a spanyol Amena mobilszolgáltató
- Az ágazati átlagra duplázza osztalékát a France Telecom
- A France Telecom megveszi a Cable & Wireless-t?
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.