A Visa új vezető kinevezését jelentette be
Gabriele a Visa három kereskedelmi kártyaprogramjáért felel majd. A Visa vállalati (Corporate), a Visa beszerzési (Purchasing) és a Visa üzleti (Business) programok a következő területekre fókuszálnak majd (az említés sorrendjében): a közép- és nagyvállalatok utazásra és szórakozásra szánt kiadásai, a közép- és nagyvállalatok beszerzési költségei, valamint a kisvállalatok kifizetési szükségletei. Feladatai közé tartozik még a nagysikerű Visa UK Kormányzati Vásárlási Kártyaprogram, amely mostanra 55 ezer GPC Visa kártya-felhasználóval, valamint körülbelül 5 millió fontnyi havi megtakarítással büszkélkedhet.
Az Olaszországból származó 48 éves Capelletti 1998. januárjában alelnökként csatlakozott a Visá-hoz és vezérigazgatóként a Visa milánói irodájához. Ottani feladatai közé tartozott a Visa olaszországi-, máltai- valamint dél-európai régiójának - Izrael, Görögország és Ciprus - üzleti fejlesztése. A Visa eladási mutatói ebben a régióban 2.5-szer nagyobbak, mint 1998-ban, és Olaszország a Visa kereskedelmi kártyák második legnagyobb európai piaca. Capeletti új pozícióját londoni irodájában tölti be.
Kapcsolódó cikkek
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
Káoszmentes ügyfélszolgálat az év végi roham idején
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.