1 milliárd felett a Vatera
forrás Prim Online, 2004. november 18. 14:02
A Vatera Hungary Kft. által üzemeltetett www.vatera.hu weboldal átmenő
forgalma 2004. november 12-én átlépte az 1 milliárd forintot.
A Vatera bevétele és átmenő forgalma az indulástól kezdődően évről-évre átlagosan háromszorosára emelkedett, ami a fejlesztések mellett a szintén folyamatosan emelkedő felhasználó- és termékszámnak is köszönhető. Az internetezők aktivitása, vásárlási-, illetve eladási kedve folyamatosan növekszik, míg az aukciós piacterek száma csökken, illetve az online kereskedelmi lehetőségek is csak lassan bővülnek. A Vatera az internetes kereskedelem kecsegtető piaci előrejelzéseit túlszárnyalva fejlődik, várhatóan a 2004 év végi eredmények is közel 300%-os emelkedést mutatnak az átmenő forgalom tekintetében.
A www.vatera.hu oldalon az év utolsó hónapjaiban sem figyelhető meg (az előző hónapokhoz képest) kiugróan magas látogatószám, illetve bevételnövekedés, tehát az oldal forgalma egy évre vetítve egyenletesnek mondható. Ez nem a karácsonyi bevásárlási láz elmaradásával, hanem az értékesített termékek széles skálájával magyarázható. A felhasználók ugyanis a több tízezer termék közül mindig megtalálják a szezonnak megfelelő, keresett, „aktuális” árucikket.
Az év végi időszakban az érdeklődés a költségesebb, drágább áruk felől, mint az autó vagy antik bútorok az ajándékok, játékok, műszaki-, háztartási cikkek irányába fordul. Érdekesség, hogy az ünnepeket követően, az év eleji időszakban a forgalom némi növekedést mutat, újra átveszik a szerepet a régiségek, illetve a karácsonyra kapott, de nem kedvelt ajándékok ilyenkor cserélnek gazdát.
A www.vatera.hu oldalon az év utolsó hónapjaiban sem figyelhető meg (az előző hónapokhoz képest) kiugróan magas látogatószám, illetve bevételnövekedés, tehát az oldal forgalma egy évre vetítve egyenletesnek mondható. Ez nem a karácsonyi bevásárlási láz elmaradásával, hanem az értékesített termékek széles skálájával magyarázható. A felhasználók ugyanis a több tízezer termék közül mindig megtalálják a szezonnak megfelelő, keresett, „aktuális” árucikket.
Az év végi időszakban az érdeklődés a költségesebb, drágább áruk felől, mint az autó vagy antik bútorok az ajándékok, játékok, műszaki-, háztartási cikkek irányába fordul. Érdekesség, hogy az ünnepeket követően, az év eleji időszakban a forgalom némi növekedést mutat, újra átveszik a szerepet a régiségek, illetve a karácsonyra kapott, de nem kedvelt ajándékok ilyenkor cserélnek gazdát.
Kapcsolódó cikkek
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Google: A Blogger elérhető már magyarul is!
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért
- Premierfilmek kölcsönzését tervezi az Apple az iTunes-on
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Amazon: jogvédelem nélküli zeneletöltő szolgáltatás