Képernyővédővel harcol a spam ellen a Lycos

Milkovits Gábor, 2004. november 28. 10:05
A Lycos Europe egy olyan speciális képernyővédő terjesztésébe kezdett, amely automatikusan spamküldő weboldalakra irányítja a felhasználókat, ezáltal lelassítva az oldalak működését.
A "Make Love Not Spam" elnevezésű alkalmazás annál hatékonyabb, minél több gépről generál bejelentkezéseket az adott internetes oldalra. A megoldás meglehetősen ellentmondásosnak tűnik, ám a Lycos hangsúlyozza, hogy egyrészt csak a megerősítetten spamküldő oldalakra irányul, másrészt pedig egyetlen szerver működését sem bénítja meg. Az ilyen, szervereket megbénító, úgynevezett DDos eljárások egyébként illegálisnak minősülnek. A Lycos szerint a módszer mindenképpen ártalmas lehet a webszemét terjesztőire, mivel az ilyen oldalak többnyire nem tartalmaznak bevételt hozó reklámokat, ugyanakkor a megnövekedett forgalom miatt a fenntartóknak magasabb díjat kell fizetniük az internetes szolgáltatók felé.

A Lycos egyik németországi szóvivője elmondta, hogy a képernyővédő egy nap alatt 3,4 MB adatforgalmat generál. 10 millió egyidejűleg aktív alkalmazás esetében ugyanakkor ez a szám elérheti a 33 terabájtot, ami már igen tekintélyes szám, és kérdéses, hogy valóban veszélytelen a kiszolgáló szerverekre nézve.
Kulcsszavak: spam Lycos

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38