Nőtt a kkv szektor informatikai vásárlóereje
Cisco díj az LNX-nek
A középvállalati szektor bővülése rendkívül dinamikus volt ezen a területen – mondta el Kászonyi Péter, az LNX ügyvezető igazgatója. A cég e szektorból származó bevétele a 2003-as 920 millió Ft-ról 2004-ben 40%-os növekedést ért el, így cégünk teljes, 7 milliárd Ft-nyi bevételének immár közel 20%-át adja.
A hazai kis- és középvállalati kör csak az EU mértékével nézve „kicsi”, mivel az európai piac méreteit szegmentáló Cisco terminológia szerint a 250-500 fős cégméret számít közepes cégnek, és 20-250 fős számít kicsinek. Ez a magyarországi helyzetet figyelembe véve – a top200 vállalat kivételével – lefedi szinte a teljes vállalati kört. Ezen a piacon a legsikeresebbek azok a rugalmas, de tőkeerős magyar informatikai partnercégek lehetnek, akik versenyképes áron képesek a legmodernebb technológia és szakértelem átadására.
Ennek egyik módszere a termékek és szolgáltatások skálázhatóságának biztosítása – fejtette ki Kászonyi Péter, mivel a kkv szektorban sokszor nem tudják a cégek kellően előre tervezni erőforrásaikat, miközben elvárásaik megközelítik a kormányzati és nagyvállalati piacon szokásos rendkívüli igényeket. Ebből következik, hogy az ügyfelek egyre inkább komplett hálózati és informatikai megoldásokban gondolkodnak, és az eszközvásárlás mellett egyre inkább igénylik a rendszerek, így a szerver- és desktop üzemeltetést is.
A hatodik alkalommal kiosztott, az „Év Magyarországi Cisco Partnere” versenyben az idén első alkalommal meghirdetett, „Az Év Kis- és Középvállalati Partnere” kategóriában az LNX Hálózatintegrációs Rt. vehette át a díjat. Kászonyi Péter szerint fontos, hogy bár az LNX a Cisco egyik legnagyobb hazai partnere, a cég a stratégiai fontosságú kkv piacokon is komoly szakmai kompetenciát építsen ki, s kifejezetten a kis- és középvállalkozások számára fejlesztett termékek piaci bevezetése és szakmai minősége felett is őrködjön.
Kapcsolódó cikkek
- Regionális központot nyit Debrecenben a BT
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- Elektronika - a japán cégek szépen növelték profitjukat
- Motorola - az idén kissé nőhet mobiltelefon piac
- A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
- Nagyszabású elbocsátások brit távközlési szolgáltatóknál
- Az Adobe előrejelzése és az újra emelkedő olajár nyomasztja a Wall Streetet
- A France Télélecom forgalmi figyelmeztetése megrázta a piacokat
- Zrt. lett az LNX
- A Samsung a nyuget-európai mobilpiac élére tör
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.