Már minden második tengerentúli Lufthansa-járaton barangolhatunk a világhálón
Egy nemrégiben készített felmérés szerint a megkérdezett 625 utas 93 százaléka elégedett vagy nagyon elégedett a felhők feletti internetszolgáltatással. A használók rendelkezésére áll a repülés ideje alatt mind a FlyNet saját portálja, amely friss híreket, utazási és vásárlási információkat kínál. Az utasok ezen kívül elektronikus levelezésüket is intézhetik, továbbá beléphetnek vállalatuk intranetrendszerébe is. A hálózat és az utas saját hordozható számítógépe között vezeték nélküli WLAN technológia biztosítja a kapcsolatot. A FlyNet segítségével a Lufthansa üzleti utasai maximálisan hasznosíthatják a repüléssel töltött időt. Ha pedig lazítani szeretnének, a szórakozási lehetőségek teljes skálája szintén a rendelkezésükre áll.
"A visszajelzésekből kiderült, milyen nagyra értékelik a FlyNet szolgáltatást, különösképpen üzleti utasaink" - mondta Thierry Antinori, a Lufthansa German Airlines a marketing és az értékesítés területeiért felelős alelnöke. Ezt támasztja alá az a felmérés is, amelyből kiderül: az utasok 85 százaléka szerint a jövőben a légitársaság megválasztását a fedélzeti internet-hozzáférés megléte is befolyásolja majd.
A FlyNet immár minden második tengerentúli járaton hozzáférhető. Ez azt jelenti, hogy összesen 42 repülőgépet szereltek fel a szolgáltatáshoz szükséges szatellitberendezésekkel. Az elmúlt hónapokban a szolgáltatást további ázsiai és amerikai egyesült államokbeli járatokra terjesztették ki.
Kapcsolódó cikkek
- Szabad a mobilozás az európai légtérben
- Újabb Online szolgáltatásokkal modernizál a Lufthansa
- Mégsem lesz vezetéknélküli hálózat a Boeing szupergépén
- Az Emirates Airlines vezeti be elsőként a légi mobilhasználatot
- Előre kinyomtatható beszállókártya
- Lufthansa Systems ProfitLine/Yield bevételmenedzsment IT rendszer az AiRUnionnál
- iPod-csatlakozó a repülőgépeken
- IP-telefon a vadászgépen
- A Lufthansáé a világ legnagyobb internettel rendelkező légiflottája
- Online jegyfoglalás akár 5.500 Ft kedvezménnyel
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.