A Kapsch Magyarországon nyitja meg a következő képviseletét

forrás Prim Online, 2005. május 17. 11:22
A Kapsch már 1991-ben megalapította Budapesten első közép-kelet-európai leányvállalatát. A kilencvenes években partnereivel együtt a cég sikeresen digitalizálta a magyarországi telefonhálózatot. Magyarország EU-csatlakozása óta a Kapsch további technológia-projektek keretén belül modernizálja a magyar szolgáltatók infrastruktúráját. Idén a cég például a szélessávú hálózatot építi ki Magyarországon, és új, nagysebességű internetcsatlakozást tesz lehetővé vidéken is. A magyar piac további meghódítása jegyében a Kapsch megnyitja második magyarországi képviseletét Győrött, ahol műszaki támogatási szolgáltatásokat nyújt.
„Az új projektek nagyobb szervizkapacitást is igényelnek. Ezért döntöttünk úgy, hogy budapesti leányvállalatunkat egy további helyi szervizegység megnyitásával erősítjük meg, ami éjjel-nappal az ügyfeleink rendelkezésére áll, és biztosítja a megfelelő színvonalú szervizszolgáltatásokat. Ugyanakkor ezzel létrehozzuk saját telekommunikációs megoldásaink kompetenciacentrumának alapjait is, amelyek első sorban Közép- és Kelet-Európa országainak igényeit hivatottak kiszolgálni “ – nyilatkozta Bernhard Kerres, a Kapsch CarrierCom elnöke.

A Kapsch tudatosan a regionális szervizrészlegeket kívánja fejleszteni megcélzott piacain. A cég szerviztechnikusai a helyszínen, szükség esetén éjjel-nappal nyújtanak támogatást az ügyfeleknek. Az új győri kirendeltség munkatársai elsősorban azokat a megoldásokat támogatják, amelyek ország- és ügyfél-specifikus telekommunikációs know-how-t feltételeznek. A munkatársakat speciálisan az új generációs szerviz-platformok és az internet-hozzáférési technológiák karbantartására és műszaki támogatására (pl. számhordozás a vezetékes hálózatban) képezték ki. A Kapsch mindkét technológiát implementálta a legnagyobb hazai vezetékes szolgáltató, a Matáv hálózatában.

A szervizszolgáltatás minősége a közép-kelet-európai siker titka


A Kapsch sikere Közép-Kelet-Európában nagymértékben a karbantartásban és a támogatásban nyújtott jó minőségű szervizszolgáltatásnak köszönhető. Szabályozott folyamatok biztosítják a rövid reagálási időt és a műszaki problémák megbízható elhárítását. Az új generációs szerviz-platformok esetében a folyamat így fest: az éjjel-nappal működő Kapsch-helpdeskre beérkezik a hívás. Az ügyfelet a lehető legrövidebb időn belül visszahívja egy szakember, aki segít megoldani a problémát. A többlépcsős eszkalációs mechanizmus biztosítja, hogy ne maradjon megválaszolatlanul egyetlen hívás sem.

A szervizszolgáltatások három támogatási szinten érhetők el: az első szintet általában a szolgáltató felügyeli, a második szinten a Kapsch mint rendszer-integrátor az illetékes, a harmadik szintet pedig maga a gyártó képviseli. Az ügyfél kívánsága szerint ezt a koncepciót a szolgáltató adott helyzetének megfelelően át lehet alakítani. Így például a Matáv tavaly óta saját hálózatának bizonyos szolgáltatásait kiszervezte. A Kapsch szakemberei itt teljes körűen átvállalják az első szintű támogatást az új generációs szerviz-platform és az internet-elérési technológiák esetében.

A technológiai partnerek nagyra értékelik a Kapsch szolgáltatásait: a Kapsch a HP partnere

Nem csak a Matáv bízik a Kapsch know-how-jában és műszaki hozzáértésében. A Kapsch szállítói és partnerei is nagyra értékelik a Kapsch szerviz-szolgáltatásainak kiváló minőségét: a Kapsch CarrierCom elsőként lett Európában az új generációs HP OpenCall tanúsított szervizpartnere, és az IN-szolgáltatások területén elért kompetenciája elismeréseképpen a HP-től a „Partner of the Year Award“ kitűntető címet kapta. „A Kapsch CarrierCom hozzáadott értéke abban rejlik, hogy már nyolc éve implementáljuk az IN-platformokat és cégre szabott IN-szolgáltatásokat fejlesztünk ki ügyfeleink számára” – jelentette ki Kerres.
Kulcsszavak: Kapsch-hu Kapsch +céginfo

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át

Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel.  Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.

2024. december 21. 12:01

Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben

Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel.  Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.

2024. december 21. 08:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32