A Kapsch Magyarországon nyitja meg a következő képviseletét
A Kapsch tudatosan a regionális szervizrészlegeket kívánja fejleszteni megcélzott piacain. A cég szerviztechnikusai a helyszínen, szükség esetén éjjel-nappal nyújtanak támogatást az ügyfeleknek. Az új győri kirendeltség munkatársai elsősorban azokat a megoldásokat támogatják, amelyek ország- és ügyfél-specifikus telekommunikációs know-how-t feltételeznek. A munkatársakat speciálisan az új generációs szerviz-platformok és az internet-hozzáférési technológiák karbantartására és műszaki támogatására (pl. számhordozás a vezetékes hálózatban) képezték ki. A Kapsch mindkét technológiát implementálta a legnagyobb hazai vezetékes szolgáltató, a Matáv hálózatában.
A szervizszolgáltatás minősége a közép-kelet-európai siker titka
A Kapsch sikere Közép-Kelet-Európában nagymértékben a karbantartásban és a támogatásban nyújtott jó minőségű szervizszolgáltatásnak köszönhető. Szabályozott folyamatok biztosítják a rövid reagálási időt és a műszaki problémák megbízható elhárítását. Az új generációs szerviz-platformok esetében a folyamat így fest: az éjjel-nappal működő Kapsch-helpdeskre beérkezik a hívás. Az ügyfelet a lehető legrövidebb időn belül visszahívja egy szakember, aki segít megoldani a problémát. A többlépcsős eszkalációs mechanizmus biztosítja, hogy ne maradjon megválaszolatlanul egyetlen hívás sem.
A szervizszolgáltatások három támogatási szinten érhetők el: az első szintet általában a szolgáltató felügyeli, a második szinten a Kapsch mint rendszer-integrátor az illetékes, a harmadik szintet pedig maga a gyártó képviseli. Az ügyfél kívánsága szerint ezt a koncepciót a szolgáltató adott helyzetének megfelelően át lehet alakítani. Így például a Matáv tavaly óta saját hálózatának bizonyos szolgáltatásait kiszervezte. A Kapsch szakemberei itt teljes körűen átvállalják az első szintű támogatást az új generációs szerviz-platform és az internet-elérési technológiák esetében.
A technológiai partnerek nagyra értékelik a Kapsch szolgáltatásait: a Kapsch a HP partnere
Nem csak a Matáv bízik a Kapsch know-how-jában és műszaki hozzáértésében. A Kapsch szállítói és partnerei is nagyra értékelik a Kapsch szerviz-szolgáltatásainak kiváló minőségét: a Kapsch CarrierCom elsőként lett Európában az új generációs HP OpenCall tanúsított szervizpartnere, és az IN-szolgáltatások területén elért kompetenciája elismeréseképpen a HP-től a „Partner of the Year Award“ kitűntető címet kapta. „A Kapsch CarrierCom hozzáadott értéke abban rejlik, hogy már nyolc éve implementáljuk az IN-platformokat és cégre szabott IN-szolgáltatásokat fejlesztünk ki ügyfeleink számára” – jelentette ki Kerres.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.
Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.