A Kapsch Magyarországon nyitja meg a következő képviseletét
A Kapsch tudatosan a regionális szervizrészlegeket kívánja fejleszteni megcélzott piacain. A cég szerviztechnikusai a helyszínen, szükség esetén éjjel-nappal nyújtanak támogatást az ügyfeleknek. Az új győri kirendeltség munkatársai elsősorban azokat a megoldásokat támogatják, amelyek ország- és ügyfél-specifikus telekommunikációs know-how-t feltételeznek. A munkatársakat speciálisan az új generációs szerviz-platformok és az internet-hozzáférési technológiák karbantartására és műszaki támogatására (pl. számhordozás a vezetékes hálózatban) képezték ki. A Kapsch mindkét technológiát implementálta a legnagyobb hazai vezetékes szolgáltató, a Matáv hálózatában.
A szervizszolgáltatás minősége a közép-kelet-európai siker titka
A Kapsch sikere Közép-Kelet-Európában nagymértékben a karbantartásban és a támogatásban nyújtott jó minőségű szervizszolgáltatásnak köszönhető. Szabályozott folyamatok biztosítják a rövid reagálási időt és a műszaki problémák megbízható elhárítását. Az új generációs szerviz-platformok esetében a folyamat így fest: az éjjel-nappal működő Kapsch-helpdeskre beérkezik a hívás. Az ügyfelet a lehető legrövidebb időn belül visszahívja egy szakember, aki segít megoldani a problémát. A többlépcsős eszkalációs mechanizmus biztosítja, hogy ne maradjon megválaszolatlanul egyetlen hívás sem.
A szervizszolgáltatások három támogatási szinten érhetők el: az első szintet általában a szolgáltató felügyeli, a második szinten a Kapsch mint rendszer-integrátor az illetékes, a harmadik szintet pedig maga a gyártó képviseli. Az ügyfél kívánsága szerint ezt a koncepciót a szolgáltató adott helyzetének megfelelően át lehet alakítani. Így például a Matáv tavaly óta saját hálózatának bizonyos szolgáltatásait kiszervezte. A Kapsch szakemberei itt teljes körűen átvállalják az első szintű támogatást az új generációs szerviz-platform és az internet-elérési technológiák esetében.
A technológiai partnerek nagyra értékelik a Kapsch szolgáltatásait: a Kapsch a HP partnere
Nem csak a Matáv bízik a Kapsch know-how-jában és műszaki hozzáértésében. A Kapsch szállítói és partnerei is nagyra értékelik a Kapsch szerviz-szolgáltatásainak kiváló minőségét: a Kapsch CarrierCom elsőként lett Európában az új generációs HP OpenCall tanúsított szervizpartnere, és az IN-szolgáltatások területén elért kompetenciája elismeréseképpen a HP-től a „Partner of the Year Award“ kitűntető címet kapta. „A Kapsch CarrierCom hozzáadott értéke abban rejlik, hogy már nyolc éve implementáljuk az IN-platformokat és cégre szabott IN-szolgáltatásokat fejlesztünk ki ügyfeleink számára” – jelentette ki Kerres.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Befejeződött a sztrájk a Deutsche Telekomnál
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.