Digitális lakossági műsorelosztó szolgáltatást vezet be az Antenna Hungária
Az Antenna Hungária a lakossági piacon is korszerű, innovatív termékkel kíván jelen lenni. A Budapest egy részén és a főváros környékén vehető, mikrohullámon a Széchenyi-hegyi adótoronyból sugárzott AntennaMikro szolgáltatás előfizetői automatikusan élvezhetik majd az Antenna Digital előnyeit, de a cég új ügyfelekre is számít. Kora ősszel indítják el az Antenna Digital sugárzását, s ezzel párhuzamosan lecserélik az AntennaMikro előfizetők dekódereit, hogy alkalmasak legyenek a digitális jelek fogadására. "Reményeink szerint az Antenna Digital a kábeltelevíziók valódi versenytársa lesz Budapesten" - mondta a vezérigazgató.
A digitális jeltovábbítás révén lehetővé válik a nézők által fogható csatornák számának növelése. A tervek szerint - a jogtulajdonosokkal folyamatban vannak a tárgyalások - az Antenna Digital előfizetői közel száz televíziócsatorna műsorai közül válogathatnak majd. Az előzetes piackutatásokból kiderült, hogy a nézők nagy része a magyar nyelvű adásokat részesíti előnyben: ezért az Antenna Hungária Rt. megegyezés esetén a piacon lévő valamennyi, mintegy 40 magyar nyelvű programot fel kívánja venni az Antenna Digital kínálatába.
A kábeltévék piacán jelenleg az a gyakorlat, hogy a háztartások csupán néhány, egymásra épülő előfizetői csomag közül választhatnak. Vámos Péter projektvezető kiemelte, hogy az Antenna Digital nézői számára ezzel szemben nagy számú programcsomagot állítanak össze, amelyek rugalmasan alkalmazkodnak majd a különböző igényekhez. Így több tematikus, például kulturális vagy nyelvtanuló-programcsomag elindítását is tervezik.
A digitális szolgáltatás további előnye az analógnál sokkal jobb minőség. A kép- és a hangminőség javulását Vámos Péter a VHS-videó és a digitális DVD-lemez közötti különbséggel szemléltette. Az Antenna Digital előfizetői dekóderük segítségével lehívhatnak majd egy elektronikus programfüzetet is, amely a csatornák programjairól nyújt információt egy egyszerű, könnyen kezelhető menüfelületen keresztül, s az előfizetők igényeihez igazodva új, korszerű digitális szolgáltatások elindítására is felkészültek.
Az Antenna Digital vételének feltétele, hogy az előfizető rálásson a Széchenyi-hegyi adótoronyra. A jelenleg használt antennák megfelelnek az Antenna Digital vételére is, így az előfizetőknek nem kell új berendezést vásárolniuk. A dekódereket az Antenna Hungária Rt. szakemberei kicserélik, s a tervek szerint november végére már minden jelenlegi AntennaMikro előfizető háztartásában ott lesz az új, száz program vételére alkalmas készülék. Ezután elindul a próbasugárzás, amelynek során az előfizetők egy hónapig ingyen ismerkedhetnek az új programokkal.
Kapcsolódó cikkek
- Az Antenna Hungária és a T-Mobile mobiltelevíziós kísérletet indított
- 5 éven belül megháromszorozódik a HDTV-s háztartások száma
- Különféle TFT-LCD technológiák a Samsungtól
- Tévéműsorokat is kínáló internet-csomag a Deutsche Telekom-tól
- A Hitachi televízió-összeszerelő üzemet létesít Csehországban
- A Sony televízió-gyárat létesít Szlovákiában
- A Toshiba televíziógyárat létesít Lengyelországban
- A Samsung 100 millió dollárt ruház be Gödön
- Új LED-es és teljes HD felbontású Samsung LCD TV-k
- 50 inches, merevlemezes felvevővel ellátott plazma tv
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.