Euronet szakemberek egy orosz mobilcég óriásprojektjében
A Mobil TeleSystems-nél egy teljesen IP-alapú redundáns contact center megoldás jön létre a Genesys Enterprise IP Contact Center, a Genesys Voice Portal IVR megoldásokra támaszkodva, a Genesys Professional Services és többek között az Euronet szakembereinek közreműködésével. A több időzónát átfogó nyolc telephelyes rendszer kiépítése már elkezdődött, és a tervek szerint 2005 folyamán le is zárul. A gócvárosokat (Ryazan, Orel, Szamara, Nyizsnij Novgorod, Jekatyerinburg, Vlagyivosztok, Novoszibirszk és Szentpétervár) centralizált irányítás alá fogják helyezni, ahol egyidőben 2250 ügyfélkezelő belépésének lehetőségét kell megoldhatóvá tenni. Az Alcatel-Genesys mint szerződő fél teljes megoldást szállít, beleértve a tervezést, telepítést, testreszabást, integrációt, támogatást és projektmenedzsmentet egyaránt.
Az Euronet Rt. 2002 óta együttműködő partnere az amerikai Genesys Telecommunications Laboratories-nek, és munkatársai a régióban egyedülálló szakértelemre tettek szert. Ennek köszönhető, hogy a Genesys az Euronetet kérte fel a projektben való részvételre. Az Euronet feladat az IVR rendszer kialakítása, valamint a végleges átadás-átvételt megelőző tesztfolyamatokban történő részvétel lesz, részben az adott helyszíneken, részben Budapesten, több hónapon keresztül.
A contact centerrel szemben állított méretbeli követelmények a következők:
2250 ügyintézői munkahely, melyek közül
225 multimédiás (e-mail, WEB kezelésére is alkalmas) munkahely
225 kampányok lebonyolítására alkalmas munkahely
200 automatikus visszahívás kérését lehetővé tevő (voice call back) liszensz,
Több mint 1000 IVR csatorna.
A projekt továbbá tartalmazza:
a Genesys kezelői felület testreszabását,
az MTS üzleti logikájának átültetését a Genesys sorolási (routing) stratégiába,
az IVR rendszer MTS igény szerinti teljes körű testreszabását,
riportolási template-k előállítását,
migrációs és előzetes konzultáció a régi rendszerről az újra történő átterheléssel kapcsolatban,
A contact center integrálását az MTS CRM, számlázási rendszerével és WEB portáljával egyaránt.
Kapcsolódó cikkek
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- EnterNet Dell márkabolt nyílt Budapesten
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.