BIG FISH portálmegoldások a FreeSoft-tól
forrás Prim Online, 2005. október 4. 18:08
A FreeSoft Rt. BIG FISH márkanév alatt öt új online megoldást jelentett
be, amelyek segítségével a vállalatok dinamikus weboldalakat,
portálokat, elektronikus üzleteket alakíthatnak ki az interneten,
kommunikációjukat és marketingtevékenységüket a mobil eszközökre is
kiterjeszthetik.
A FreeSoft által közvetlenül értékesített, dobozos termék és szolgáltatás formájában is elérhető új portálmegoldások az év elején felvásárolt két cég, a BIG FISH és a MoolTech mobil- és webes technológiáira épülnek.
A FreeSoft új BIG FISH termékcsaládját öt portálmegoldás alkotja:
a BIG FISH Portal – dinamikus website motor megoldás, amellyel a gazdálkodó szervezetek, elsősorban a kis- és középvállalatok professzionális, interaktív honlapot, vagy intranetet építhetnek
a BIG FISH e-Shop – segítségével a szervezetek olyan integrált elektronikus üzletet alakíthatnak ki, amelybe bármely vállalatirányítási rendszer bekapcsolható, ilyen módon valódi online áru-, és raktárkezelést tehetnek lehetővé
a BIG FISH Sales Force – olyan alkalmazásszerver, amellyel a kereskedelem, a szállítmányozás és a gyártás területén tevékenykedő, területi értékesítőkkel, ügynökhálózattal rendelkező vállalatok megbízható és könnyen felügyelhető online kapcsolatot teremthetnek mozgó munkatársaik és vállalatirányítási rendszerük pl. számlázásuk között
a BIG FISH Mobil Promo – egy mobil eszközökre fejlesztett kampányeszköz, amely rendezvényeken, vagy országos méretű kampányok keretében rendkívül gyors piacra lépést tesz lehetővé, akciók meghirdetésére, márkaépítésre rendkívül jól hazsnálható,
a BIG FISH Mobil Content – egy speciális szerkesztőségi rendszer, amely különböző mobil tartalmak kezeléséhez, értékesítéséhez nyújt hatékony segítséget, , automatikus eszközfelismeréssel, és a mikrofizetési megoldások teljes palettájával kiegészülve.
A FreeSoft új BIG FISH termékcsaládját öt portálmegoldás alkotja:
a BIG FISH Portal – dinamikus website motor megoldás, amellyel a gazdálkodó szervezetek, elsősorban a kis- és középvállalatok professzionális, interaktív honlapot, vagy intranetet építhetnek
a BIG FISH e-Shop – segítségével a szervezetek olyan integrált elektronikus üzletet alakíthatnak ki, amelybe bármely vállalatirányítási rendszer bekapcsolható, ilyen módon valódi online áru-, és raktárkezelést tehetnek lehetővé
a BIG FISH Sales Force – olyan alkalmazásszerver, amellyel a kereskedelem, a szállítmányozás és a gyártás területén tevékenykedő, területi értékesítőkkel, ügynökhálózattal rendelkező vállalatok megbízható és könnyen felügyelhető online kapcsolatot teremthetnek mozgó munkatársaik és vállalatirányítási rendszerük pl. számlázásuk között
a BIG FISH Mobil Promo – egy mobil eszközökre fejlesztett kampányeszköz, amely rendezvényeken, vagy országos méretű kampányok keretében rendkívül gyors piacra lépést tesz lehetővé, akciók meghirdetésére, márkaépítésre rendkívül jól hazsnálható,
a BIG FISH Mobil Content – egy speciális szerkesztőségi rendszer, amely különböző mobil tartalmak kezeléséhez, értékesítéséhez nyújt hatékony segítséget, , automatikus eszközfelismeréssel, és a mikrofizetési megoldások teljes palettájával kiegészülve.
Kapcsolódó cikkek
- Handabandázik a T-Online
- Freesoft: részvénycsere és disztribúciós megállapodás
- Freesoft: veszteséges év a pénzügyi veszteség miatt
- FreeSoft: 249 millió forintos szerződés a MÁV Zrt.-vel
- Részt vesz az econet és a FreeSoft a HIGH TECH Kft. tőkeemelésében
- Eladta a Big Fisht a FreeSoft
- FreeSoft: Contentum kormányzati iratkezelő szoftvercsomag
- Megújult a Nemzeti Hírközlési Hatóság TANTUSZ portálja
- Mobil Portál Csoport: új arculat, hét portál
- Mintegy 30 százalékkal nőtt tavaly a három legnagyobb cseh internetes hírportál bevétele